153 واحد تولیدی پارسال در سیستان و بلوچستان فعال شد


153 واحد تولیدی پارسال در سیستان و بلوچستان فعال شد

زاهدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 153 واحد تولیدی راکد و نیمه تمام این استان در سال 98 توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احیا شد که این میزان به نسبت سال 97 رشد 45 درصدی داشته است.

ماندانا زنگنه شامگاه پنجشنبه در سیزدهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سالجاری ۳۰واحد راکد این استان احیا و حداقل ۴۰ واحد هم افزایش ظرفیت پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان پس از رفع مشکلات پیش رو با افزایش فعالیت و خط تولید بیشتر در ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و رونق اقتصادی

این استان نقش مهم و موثری ایفا کنند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از چهار سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات و رونق تولید اقتصادی کشور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه این ستاد در سیستان و بلوچستان از همان چهار سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و عملکرد قابل قبولی داشته است افزود: پارسال ستاد تسهیل و رفع موانع این استان ۳۶ نشست برگزار کرد که منجر به ۲۹۵ مصوبه شد.

زنگنه خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته واحدهای مختلفی به دلایل متعدد دچار مشکل شده بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفتند و پس از رفع مشکلات ایجاد شده به چرخه تولید و اقتصاد این استان بازگشتند.

در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان مشکلات هشت واحد تولیدی، صنعتی و معدنی استان بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آن موانع اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...