عامل ایجاد بی‌نظمی در بانک کشاورزی مرودشت دستگیر شد


عامل ایجاد بی‌نظمی در بانک کشاورزی مرودشت دستگیر شد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: فردی که در یکی از بانک‌های کشاورزی این شهر پس از درگیری با رییس و کارکنان بانک باعث بی‌نظمی و اخلال در رسیدگی به امور مراجعان شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ فرشید زینلی، جمعه اظهار داشت: در هفته گذشته، ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب مرودشت پس از مطلع شدن از یک مورد ایجاد بی‌نظمی در یکی از بانک‌های کشاورزی این شهر، در محل حاضر و فرد خاطی را دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: متعاقب این ماجرا و در ۲۴ساعت گذشته، کلیپ این درگیری و ایجاد اخلال در بانک در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به سرعت انتشار یافت و موجب تشویش اذهان عمومی شد که پیگیری این موضوع نیز در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

زینلی بیان کرد: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی در مدت کوتاهی عاملان انتشار دهنده کلیپ را در یکی از محلات شهر مرودشت دستگیر کردند.

به گفته وی، افراد دستگیر شده در بازجویی‌ به اقدامات مجرمانه خود اعتراف و اظهار ندامت کردند.

زینلی، با اشاره به اینکه در این مورد پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد، از شهروندان خواست در صورت بروز هر گونه بی نظمی و مشاهده رفتار هنجارشکنان موضوع را به سامانه ۱۱۰به پلیس گزارش دهند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان