ائتلاف فتح: آمریکا با ترور «المهندس و سلیمانی» منشورهای بین‌المللی را نقض کرد


ائتلاف فتح: آمریکا با ترور «المهندس و سلیمانی» منشورهای بین‌المللی را نقض کرد

شفقنا- نماینده ائتلاف فتح پارلمان عراق اعلام کرد که طرف آمریکایی با ترور شهیدان «المهندس و سلیمانی» تمامی منشورهای بین‌المللی را نقض کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد البلداوی» نماینده ائتلاف فتح پارلمان عراق اعلام کرد که آمریکا با هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی بر تروریسم «ابومهدی المهندس، نائب رئیس...

ائتلاف فتح: آمریکا با ترور «المهندس و سلیمانی» منشورهای بین‌المللی را نقض کردائتلاف فتح: آمریکا با ترور «المهندس و سلیمانی» منشورهای بین‌المللی را نقض کرد

شفقنا- نماینده ائتلاف فتح پارلمان عراق اعلام کرد که طرف آمریکایی با ترور شهیدان «المهندس و سلیمانی» تمامی منشورهای بین‌المللی را نقض کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد البلداوی» نماینده ائتلاف فتح پارلمان عراق اعلام کرد که آمریکا با هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی بر تروریسم «ابومهدی المهندس، نائب رئیس الحشدالشعبی و حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران» تمامی منشورهای بین‌المللی و توافقنامه‌های امضا شده با عراق با نقض کرد.

او تاکید کرد: دولت عراق باید اولین طرفی باشد که خواستار قصاص طرف آمریکایی پس از جنایتی که علیه فرماندهان ابو مهدی المهندس و قاسم سلیمانی انجام داد، باشد

نماینده ائتلاف فتح افزود: عراق در حالت جنگ با آمریکا نیست، تا زمانی که این کشور یکی از فرماندهان نظامی بغداد را در کشوری که دارای حاکمیت است ترور کند.

او گفت: طرف آمریکایی تمامی منشورها و پیمان‌نامه هایی که با دولت عراق داشت از جمله توافقنامه‌هایی که به موجب آن در عراق حضور پیدا کرد را نقض کرده است.

محمد البلداوی افزود: آمریکا یگان های الحشدالشعبی، پادگان‌ها و فرماندهان پیروزی بر تروریسم را هدف قرار داد و به دنبال آن جنایتی مرتکب شد که تمامی توافقنامه‌های امضا شده به ویژه آنچه مرتبط با دفاع از بغداد بود را زیر پا گذاشت.

وی پیش از این گفته بود که اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد، کسانی از مجازات عامل ترور المهندس و سلیمانی جلوگیری می‌کنند. این در حالی است که شورای عالی قضایی تاکنون چندین مکاتبه با نهاد‌های دولتی درباره این پرونده ترور انجام داده، اما هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

این خبر را در المعلومه می‌توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...