«خبر جنوب تعطیلات» منتشر شد


«خبر جنوب تعطیلات» منتشر شد

خبرنیوز نوشت:در روزگاری که مصائب بی‌پایان روزنامه‌نگاری مکتوب باعث شده که حتی بسیاری از روزنامه‌های بزرگ جهان هم انتشار نسخه چاپی خود را متوقف کرده یا به طرز چشمگیری کاهش تیراژ داشته‌اند، روزنامه «خبر جنوب» تصمیم گرفت انتشار خود را در روزهای تعطیل نیز ادامه دهد.

حسین واحدی پورصاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریات بین المللی خبر در توضیحات بیشتری در این زمینه گفت : «خبر جنوب » با سابقه 41 سال انتشار بدون وقفه، از ابتدای انتشار تاکنون در بسیاری موارد و مسایل خبر رسانی پیشتاز و جلو تر از همه روزنامه های کشور بوده است که از جمله آنها اعلام پیروزی انقلاب اسلامی – انتصاب و استعفای بازرگان- آزادی خرمشهر و بسیاری خبرهای دیگر می باشد .

«خبر جنوب تعطیلات» منتشر شد

وی ادا مه داد : با این پیشینه و استقبال مردم قدرشناس ، برآن شدیم که در آستانه 42 سالگی ، کلید استارت چاپ 365 شماره روزنامه برای 365 روز سال را بزنیم و از امروز / جمعه /این اتفاق افتاد و اولین شماره خبر جنوب ویژه تعطیلات / سوم مرداد 99 / منتشر شد.
مدیر و سردبیر روزنامه «خبر جنوب» بیان کرد : از این پس روزنامه «خبر جنوب » با اقدامی منحصربفرد به پاس همراهی مخاطبان پر شمار خود در تمامی روزهای سال در کنار علاقمندان به مطالعه روزنامه مکتوب خواهد بود و در تمامی جمعه ها و دیگر تعطیلات ویژه نامه «خبر جنوب» با رویکردی خواندنی و ارائه مطالبی پیرامون همان روز و دیگر زمینه ها ی تاریخی – علمی – دانستنی – ورزشی – سرگرمی – سینمایی و … منتشر خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد :خوانندگان محترم همیشه همراه این روزنامه از نظرات – پیشنهادات و توصیه های خود ما از طریق صندوق الکترونیکی روزنامه به نشانی info@khabarads.ir آگاه نمایند ،چرا که این اقدام جدید «خبرجنوب» مانند همیشه به خاطر جلب رضایت بیشتر این عزیزان به اجرا درآمده است.
لازم به یادآوری است عناوین برخی از مطالب شماره نخست «خبر جنوب تعطیلات» به شرح زیر است: مورد عجیب خواهرخوانده شیراز/ تمام وسوسه‌های نیمکت تیم ملی/ قهرمان‌های داستانهایم خودشان سرنوشتشان را به من می‌گویند/ ستارگان خاموش سینمای ایران/ بهنام بانی: از 75 درصد مردم جهان خوشبخت‌ترم/ نترس! به تماشای من بیا/ این «کیوی» پا دارد/ رازهای سیاهچاله جدید و جواهر لهستانی، ایتالیایی، آرژانتینی.

1717

کد خبر 1413785

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا