عکس| غرق شدن دردناک کودک در استخر شنا!


پسر 6 ساله‌ای که بیش از 10 دقیقه در استخر شنا در حال جدال با مرگ بود به طرز دردناکی جانش را از دست داد.

آفتاب‌‌نیوز :

پسربچه چینی که در استخری عمومی مشغول آموزش شنا بود جانش را از دست داد. در این حادثه که در یکی از استخر‌های عمومی استان «جیانگ سو» چین رخ داد این کودک ۶ ساله با وجود اینکه ۱۰ دقیقه با مرگ جدال می‌کرد، سرانجام در داخل استخر غرق شد. او نخستین جلسه آموزش شنا در این استخر را سپری می‌کرد که دچار این حادثه شد.

پس از وقوع این حادثه خانواده کودک با بررسی دوربین‌های مدار بسته متوجه شدند که پسر آن‌ها به مدت بیش از ۱۰ دقیقه داخل استخر در حال جدال با مرگ بوده است. با این حال هیچ یک از مربیان حاضر در سالن شنا و همچنین سایر کودکان متوجه در معرض خطر قرار گرفتن جان او نشدند.

عکس| غرق شدن دردناک کودک در استخر شنا!

ویدئویی که توسط یکی از حاضران و با تلفن همراه تهیه شده است لحظاتی پس از بیرون کشیدن این کودک از استخر و تلاش مربیان برای نجات او را نشان می‌دهد. بر اساس این ویدئو مربیان با فشاردادن قفسه سینه کودک در تلاش برای نجات جان او هستند، با این وجود تلاش آن‌ها برای نجات جان کودک بی نتیجه مانده و مرگ کودک توسط اورژانس پزشکی اعلام می‌شود.

مسئولان محلی تا تکمیل شدن تحقیقات در مورد این حادثه دستور پلمپ این استخر عمومی را صادر کرده اند. پلیس چین تحقیقات در این باره را آغاز کرده و مقصر یا مقصران احتمالی قرار است مورد محاکمه قرار گیرند.

تعداد بازدید : 33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه