روش جدید انتخاب مسئولان دانشگاه صنعتی قم/انتخابات جایگزین انتصابات شد


روش جدید انتخاب مسئولان دانشگاه صنعتی قم/انتخابات جایگزین انتصابات شد

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: در حوزه انتخاب مدیران گروه و روسای دانشکده های دانشگاه صنعتی قم، فرآیند انتخابات جایگزین فرآیند انتصاب شده است و کاندیداهای مورد نظر ضمن ارائه برنامه ها و طرح های خویش، با یکدیگر مناظره کرده و در نهایت با حضور اساتید در انتخابات و آرای آن ها، فرد مورد نظر به مدت دو سال برای مسئولیت انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج قم، جلال رضایی نور تصریح کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز، برای انتخاب رئیس یکی از دانشکده های دانشگاه صنعتی قم ، انتخابات را به صورت مجازی و برخط برگزار کردیم و کلیه امور مربوط به آن از جمله معرفی کاندیداها و برگزاری مناظرات بین ایشان به صورت مجازی انجام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه صنعتی قم بهترین اساتید و نخبگان از دانشگاه های تراز اول کشور ثبت نام می کنند و این از نقاط قوت دانشگاه به شمار می رود که نتیجه آن جذب اساتید جوان، فعال، کارآمد و با انگیزه شده است. وی افزود: فراهم نمودن امکانات و توسعه فضای همدلی و همکاری بین اساتید جوان دانشگاه منجر به نتایج درخشانی در عرصه های علمی و پژوهشی شده است.

رضایی نور در ادامه گفت: برقراری تعامل و ارتباط نزدیک با بدنه دانشجویان از اهداف این دانشگاه بوده و هست. وی با اشاره به ایجاد نشاط و همدلی بین دانشجویان و تشکل های دانشجویی اظهار نمود: در دو سال اخیر شاهد ارتقای چشمگیر فعالیت های دانشجویان درعرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی بوده ایم .ایشان همچنین بیان نمودند: هیات رئیسه دانشگاه همواره پیگیر مطالبات و خواسته های دانشجویان بوده است و بر این اساس برنامه ها و طرح های ارائه شده توسط تشکل های دانشجویی در کمترین زمان ممکن در دانشگاه بررسی و رسیدگی و اجرا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری