چرخ و فلک جدیدی در فرمول یک شروع به حرکت می کند


فرمول یک ایران – استون مارتین برای فصل 2021 فرمول یک به سباستین فتل پیشنهاد داده است و آلفارومئو نیز خواهان جذب سرجیو پرز و قرار دادن او به جای کیمی رایکونن است. فتل بعد از اعلام جدایی خود از فراری در پایان فصل چرخ و فلکی را به راه انداخت. ابتدا کارلوس ساینز جونیور به جای او به فراری پیوست. سپس دنیل ریکاردو به جای ساینز به مکلارن رفت و در نهایت...

فرمول یک ایران – استون مارتین برای فصل 2021 فرمول یک به سباستین فتل پیشنهاد داده است و آلفارومئو نیز خواهان جذب سرجیو پرز و قرار دادن او به جای کیمی رایکونن است.

فتل بعد از اعلام جدایی خود از فراری در پایان فصل چرخ و فلکی را به راه انداخت. ابتدا کارلوس ساینز جونیور به جای او به فراری پیوست. سپس دنیل ریکاردو به جای ساینز به مکلارن رفت و در نهایت فرناندو آلونسو به جای ریکاردو به رنو ملحق شد. کسی که خود‌ش این چرخ و فلک را راه انداخته بود هنوز نتوانسته آنرا متوقف کند و جای مناسبی برای خود پیدا کند.

اکنون خبرهایی به گوش می رسد که لارنس استرول قصد فعال سازی بند جدایی پرز را دارد و به فتل صندلی ریسینگ پوینت پیشنهاد شده است. با وجود اینکه خیلی ها دوست دارند فردی که از تیم کنار گذاشته می شود لنس استرول باشد اما خود سرجیو هم فکر می کند او کنار گذاشته خواهد شد مه پسر رئیس تیم. لارنس بارتو فردی است که در این باره اطلاعات موثقی دارد و در این باره گفت:

هردو راننده تیم ریسینگ پوینت برای فصل 2021 قرارداد دارند. اما منابع من گفته اند که به سب پیشنهاد برای فصل بعد داده شده است. طبیعتا سه نفر نمی توانند دو صندلی را اشغال کنند! چون پدر لنس مالک تیم است پس پسر او در تیم می ماند و سرجیو خطر کنار گذاشته شدن را حس می‌ کند، هرچند که با تجربه تر بوده و عملکرد بهتری داشته است.

چرخ و فلک جدیدی در فرمول یک شروع به حرکت می کندچرخ و فلک جدیدی در فرمول یک شروع به حرکت می کند

لارنس استرول و اوتمار سافنور

بارتو ادامه داد:

با وجود اینکه هنوز مشخص نشده فتل جای چه کسی را گرفته اما پرز از رشته های دیگر موتور اسپورت و یک تیم فرمول یکی پیشنهاد دارد. در آخر هفته منتهی به گرندپری نیز خود او این موضوع را تایید کرد اما اسمی از تیمی نیاورد.

بارتو معتقد است که آن تیم آلفارومئو بوده که می خواهد راننده سی ساله را جایگزین 41 ساله کند. کیمی عنوان کرده که این فصل احتمالا آخرین فصل او خواهد بود و تنها در صورتی باقی خواهد ماند که از این ورزش بتواند لذت ببرد. بارتو افزود:

پرز به تیمی بازخواهد گشت که فرمول یک خود را در آن آغاز کرده بود و این ستاره را به فرمول یک معرفی کرد و او نیز در گرندپری مالزی 2012 نشان داد چه توانایی دارد. حضور آنتونیو جیوویناتزی راننده آکادمی فراری در این تیم جز شروط فراری برای دادن موتور به آلفا بوده است پس پرز جای کیمی را خواهد گرفت.

آلفا مشکلات زیادی دارد اما ویلیامز و هاس پیشرفت هایی را نشان می دهند. اگر تیم ریشه مشکلاتش را بیابد شانس خوبی دارد که تا پایان فصل آنرا حل کند. بازگرداندن پرز دستاورد مهمی برای تیم است چون او اعضای تیم را به خوبی می شناسد.

سرجیو نهایت تلاش خود را می کند تا بتواند در ریسینگ پوینت بماند. بارتو در پایان صحبت هایش گفت:

چه کسی دلش می خواهد به تیمی مثل آلفارومئو برود درحالیکه دومین یا سومین ماشین سریع پیست دست شماست. او نهایت تلاش خود را می کند تا این اتفاق نیفتد اما اگر مجبور شود گزینه ای مثل آلفا را خواهد داشت. آلفا نیز علاقه خود را تایید کرده اما پرز بخاطر تعهدش به ریسینگ پوینت از آن سر باز می زند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا