مرفاوی: محمود فکری از هر لحاظ شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد


مرفاوی: محمود فکری از هر لحاظ شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد

صمد مرفاوی گفت: محمود فکری هم به لحاظ سابقه حضور در استقلال و هم از لحاظ کارنامه مربیگری، شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد. نوشته مرفاوی: محمود فکری از هر لحاظ شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مرفاوی: محمود فکری از هر لحاظ شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد

صمد مرفاوی: حرفه ای نیست از استقلال حرف بزنم و این کار را هم انجام نمی دهم
نویسنده : پارس فوتبال دات کام خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵
مرفاوی: محمود فکری از هر لحاظ شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد

صمد مرفاوی گفت: محمود فکری هم به لحاظ سابقه حضور در استقلال و هم از لحاظ کارنامه مربیگری، شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صمد مرفاوی مدیرفنی نساجی، می گوید رویارویی برابر استقلال سخت بود ولی در فوتبال حرفه ای این مسائل طبیعی است.

صمد مرفاوی در این باره گفت:

فوتبال حرفه ای است، چه من و چه هر استقلالی دیگر وقتی روبروی تیم سابق مان قرار می گیریم یک مقدار سخت است. شاید شب گذشته برای من شب سختی بود ولی کار ما حرفه ای است و باید تعهد وجدانی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا حق استقلال برد بود یا نساجی هم گفت:

هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها و فکر می کنم مساوی نتیجه عاددلانه ای بود. استقلال به لحاظ نفری تیم گرانقیمتی است و آنها بالای جدول هستند ولی ما توانستیم آنها را کنترل کنی و فکر می کنم بازیکنان ما نمایش فوق العاده خوبی داشتند.

مدیرفنی نساجی در مورد شوت محمد میری از فاصله ۴۰ متری هم گفت:

نمی شود گفت گل میری عجیب بوده است، شوت زدن هم یکی از راه های گلزنی است که میری به خوبی از آن استفاده کرد. استقلال نباید به میری فضا می داد،وقتی بازیکن به توپ مسلط باشد مسلط باشد هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و این مسائل طبیعی است. نمی شود گفت گل میری عجیب بود و بازیکنان استقلال باید او را دفاع می کردند.

وی افزود:

من شنیدم که آقای نامجو مطلق گفته این گل هر ۲۰ سال یک بار در فوتبال اتفاق می افتد، شاید ۲۰ سال یک بار یک بازیکن مثل نامجو مطلق در فوتبال پیدا شود. من داستان را اینطوری نفسیر می کنم و می گویم فوتبال است و هراتفاقی ممکن است رخ بدهد.

صمد مرفاوی در مورد شرایط استقلال و اینکه آیا این تیم می تواند با فرهاد مجیدی موفق شود یا نه هم گفت:

من الان در نساجی هستم و از نظر حرفه ای درست نیست در مورد این تیم حرفی بزنم، شاید به خاطر سال هایی که در این تیم بودم بتوانم خوبی اش را بگویم ولی ضعفش را نمی توانم بگویم. حرفه ای نیست از استقلال حرف بزنم و این کار را هم انجام نمی دهم.

مدیرفنی نساجی در پایان در مورد شایعاتی که در مورد حضور محمود فکری در استقلال وجود دارد هم گفت:

محمود فکری چندسال است مربیگری می کند و رده های پایین نتایج خوبی گرفته است و در لیگ برتر هم که کارش را خیلی خوب شروع کرده است. هم به لحاظ سابقه حضور در استقلال و هم از لحاظ کارنامه مربیگری، شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد ولی من در مورد تصمیم گیری این باشگاه نمی توانم حرفی بزنم.

طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی