100 قبضه سلاح کمری در نوار مرزی سرپل‌ذهاب کشف شد


100 قبضه سلاح کمری در نوار مرزی سرپل‌ذهاب کشف شد

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: 100 قبضه سلاح کمری 9 میلیمتری از قاچاقچیان سلاح در روستای «چفته» از توابع بخش مرکزی این شهرستان هم‌مرز با اقلیم کردستان عراق توسط نیروهای هنگ مرزی کشف و ضبط شد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۱۰۰ قبضه سلاح کمری ۹ میلیمتری از قاچاقچیان سلاح در روستای «چفته» از توابع بخش مرکزی این شهرستان هم‌مرز با اقلیم کردستان عراق توسط نیروهای هنگ مرزی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حسن پیرکرمی افزود: این تعداد سلاح در یک عملیات و بارصد و هوشیاری نیروهای مرزبانی سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی از یک باند قاچاق سلاح در راستای برخورد جدی با قاچاق سلاح و مهمات و انسداد معابر مرزی کشف شده است.

وی اظهار داشت: در این رابطه سه فرد متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: هم اکنون با رصد اطلاعاتی و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، مرزبانی شاهد امنیتی پایدار در مرزهای این شهرستان هستیم و با افراد و معاندانی که به هر نحو ممکن به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت موجود هستند برخورد می شود.

وی گفت: همچنین با هوشیاری نیروهای مرزبانی گروهان شیخ صالح و نیروهای سپاه طی شب گذشته و بامداد امروز ۱۴ راس گوساله در حین خروج از مرز کشف و ضبط شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟