پیوستن هزار و 500 واحد صنفی همدان به فروشگاه‌های اینترنتی


پیوستن هزار و 500 واحد صنفی همدان به فروشگاه‌های اینترنتی

همدان- ایرنا- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به رونق گرفتن خرید و فروش‌های اینترنتی کالا در همدان گفت: یک هزار و 500 واحد صنفی استان عضو فروشگاه‌های اینترنتی شده‌اند.

مجید زرین دلاور شامگاه جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام اصناف می‌توانند در فروشگاه‌های مجازی عضو شده و به صورت غیرحضوری به مردم خدمات رسانی کنند.

وی اضافه کرد: ۱۵۰ فروشگاه در سطح استان دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و مردم می توانند برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود به آنها اطمینان کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: با شیوع بیماری کرونا و تاکید بر خانه ماندن مردم، سایت‌های فروش آنلاین کالا در مقایسه با فروشگاه‌های حضوری شرایط بهتری را تجربه کردند و این روند با استقبال خوب مصرف کنندگان تداوم دارد.

زرین دلاور خاطرنشان کرد: چند اپلیکیشن موبایلی نیز در همدان راه‌اندازی شده و بیشتر فروشگاه های زنجیره‌ای در آن عضویت دارند.

وی گفت: خرید و فروش‌های اینترنتی موجب کاهش هزینه‌های رفت و آمد و سوخت و صرفه جویی در زمان شده و با اشتغال و درآمدزایی همراه است.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو