اولین باخت خانگی ما بود و شرمنده هواداران شدیم؛/ تارتار: همیشه با ترس و لرز به مسجد سلیمان می‌آمدم


اولین باخت خانگی ما بود و شرمنده هواداران شدیم؛/ تارتار: همیشه با ترس و لرز به مسجد سلیمان می‌آمدم

مهدی تارتار معتقد است تیمش نمایش خوبی برابر قهرمان لیگ داشته ولی موقعیت هایشان به گل تبدیل نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از شکست 2 بر 1 تیمش مقابل پرسپولیس اینطور حرف هایش را آغاز کرد و ضمن تبریک برای قهرمانی پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم و کلیه مجموعه باشگاه تبریک می گویم. از هوادارانمان تشکر می کنیم که با اینکه نمی توانستند، به ورزشگاه بیایند، اطراف ورزشگاه بودند و صدای آنها به ما روحیه و دلگرمی دادند. شرمنده آنها شدیم و شخصا از آنها عذرخواهی می کنم.


او سپس با اشاره به جریان بازی بیان کرد: بازی خوب بود و ما بهتر از حریف شروع کردیم. روی یکی از حملات گل خوردیم و روحیه تیمی ما پایین آمد و بچه ها سر درگم بودند. نیمه دوم هم داشتیم خوب کار می کردیم که گل دوم را خوردیم. می توانستیم گل بزنیم که موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد و امیدواریم در بازی های بعدی جبران کنیم.


سوال اول از مهدی تارتار در رابطه با عدم حضور تماشاگران پرسیده شد که او در این مورد گفت: جو این ورزشگاه یکی از دلایلی بود که به این شهر آمدم. هر وقت به این ورزشگاه می آمدم با ترس و لرز به ورزشگاه می آمدیم و آن هم به خاطر حضور هواداران بود. وقتی نیستند در برابر تیم های بزرگ به مشکل می خوردیم و جنگ نابرابر است. دو تیم قابل مقایسه نیستند. در زمین نابرابر رقابت سخت می شود. به هر حال فوتبال همین است. امروز باختیم و این اولین باخت خانگی ما بود و شرمنده هوادارن شدیم.


مهدی تارتار با تمجید از عملکرد داوری بیان کرد: داوری خوبی بود. روی صحنه گل دوم فکر می کنم مشکوک به آفساید بود ولی دفاع ما هم اشتباه کرد. داوری در مجموع خوب بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس