انتقاد سخنگوی کاخ سفید از حمایت برخی دموکرات ها از تظاهرات ضد تبعیض نژادی


انتقاد سخنگوی کاخ سفید از حمایت برخی دموکرات ها از تظاهرات ضد تبعیض نژادی

سخنگوی کاخ سفید از حمایت برخی دموکرات‌ها از تظاهرات ضد تبعیض نژادی در آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز؛ سخنگوی کاخ سفید از حمایت برخی دموکرات‌ها از تظاهرات ضد تبعیض نژادی در آمریکا انتقاد کرد.
کایلی مک انانی گفت نخستین وظیفه دولت محافظت از امنیت شهروندان است. این چیزی است که (ویلیام) بار، دادستان کل چند روز پیش در کاخ سفید گفت.

پنجاه و پنج روز است که پورتلند اورگئان ما شاهد بی قانونی، هرج و مرج و نابودی است که صلح را در خیابان‌های ما امنیت شهروندان ما را تهدید می‌کند، اما همچنان برخی دموکرات‌ها و برخی در رسانه‌ها به نادیده گرفتن واقعیت ادامه می‌دهند.

تد ویلر شهردار دموکرات پورتلند توئیت کرده است آنچه من شب گذشته دیدم، قدرتمند بود. من صدای تظاهرات کنندگان را شنیدم و در کنار آن‌ها بودم و دیدم دولت فدرال نیرو‌های شبه نظامی را علیه مردم خود فرستاد.
وی افزود این اظهارات شهردار دموکرات است که کاملا در وسط آشوب ایستاده است در حالی که تظاهرات کننندگان خشن به یک ساختمان فدرال حمله کردند. این مشمئز کننده است. شهردار ویلر مسلما در وظیفه خود برای محافظت از خیابان‌ها و شهر پورتلند ناکام بوده است.

وی تصریح کرد دولت فدرال وظیفه دارد قوانین آمریکا را از طریق ادارات و نهاد‌های دولتی در سراسر کشور اجرا کند. این ماموران از مردم آمریکا محافظت می‌کنند و به آن‌ها خدمت می‌کنند. لفاظی‌های چپ گرا‌ها سیستم قضایی را تضعیف می‌کند. نانسی پلوسی آن‌ها (پلیس) را گروه توفان (آلمان)، جیم کلایبر آن‌ها را گشتاپو و ویلر از کلمه نیرو‌های شبه نظامی برای آن‌ها استفاده کرده است. در دوره رئیس جمهور ترامپ میزان جرایم خشن کاهش یافته است و لفاظی‌هایی مانند این‌ها نمی‌تواند ما را به عقب بازگرداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟