7 نکته طلایی که قبل از خرید میز ناهار خوری باید دانست


7 نکته طلایی که قبل از خرید میز ناهار خوری باید دانست

خرید میز ناهار خوری مناسب یکی از دغدغه‌های دکوراسیونی خانواده‌هاست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دی ایران، در این مطلب قصد داریم ۷ نکته مهم را که باید مورد توجه قرار گیرند مطرح کنیم و سپس یک سایت تخصصی برای مشاوره و خرید آنلاین را در این زمینه معرفی نماییم.

۱ – توجه به فضای موجود قبل از خرید میز ناهار خوری

هنگام انتخاب میز ناهار خوری برای خانه خود، باید میزان فضای موجود را مورد بررسی قرار دهید. اندازه اتاق غذاخوری یا آشپزخانه باز را که در آن مجموعه ناهار خوری شما واقع خواهد شد، بررسی کنید.

در حالت ایده‌آل، فاصله بین لبه مجموعه میز ناهارخوری شما تا دیوار یا هر نوع مبلمان دیگر باید حدود یک متر باشد. این کار به شما امکان می‌دهد تا در حین حرکت اطراف میز و جابجایی صندلی خود، فضای کافی داشته باشید و درعین‌حال زیبایی خاصی را ایجاد می‌کند.

۲ – سبک کلی دکوراسیون منزل خود را در نظر داشته باشید

میز ناهار خوری خود را بسته به سبک دکوراسیون خانه انتخاب کنید. انواع مدل‌های مختلفی از میز ناهار خوری وجود دارد؛ مثلا میزهای مدل سنتی (میزهای ناهار خوری سبک کارخانه و سطوح چوبی در معرض دید)، میزهای سبک کلاسیک یا قدیمی (پایه‌های میز به شکل خمیده همراه با تزیینات و کنده‌کارهای زیبا)، میزهای سبک مدرن و معاصر (فرم‌های لبه راست و تمیز ساخته‌شده از چوب، شیشه یا فلز)، میزهای سبک صنعتی (میزهای ناهار خوری چوبی و فلزی)

7 نکته طلایی که قبل از خرید میز ناهار خوری باید دانست

۳ – شکل میز ناهار خوری

قسمتی از فضای ناهارخوری یا آشپزخانه را که خالی است و قصد دارید میز غذاخوری را آنجا بگذارید در نظر بگیرید در صورتی که این فضا مستطیل شکل است میز ناهار خوریتان را مستطیلی انتخاب کنید و در صورتی که مربع یا نزدیک به مربع است بهتر است از میز ناهار خوری گرد استفاده کنید.

۴ – جنس میز ناهار خوری

انتخاب مواد با دوام و باکیفیت در ساخت میز ضمن ارتباط مستقیم با طول عمر میز ناهارخوری سبب زیبایی کل دکوراسیون می‌شود و آسیب‌پذیری کمتری در مقابل بازی بچه‌ها در محیط خانه دارد.

اگر یک میز نهار خوری چوبی را انتخاب می‌کنید، همیشه چوب‌های سخت مانند گردو، چوب ماهون، بلوط یا چوب ساج را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که در صورتی که بچه کوچک در خانه نداشته باشید با انتخاب میز ناهار خوری با روکش شیشه‌ای می‌توانید چندین نوع دکوراسیون را به‌خوبی پوشش دهید.

علاوه بر این، از آنجا که میزهای شیشه‌ای بازتاب نور دارند، احساس سبکی و روشنایی به اتاق می‌بخشند.

7 نکته طلایی که قبل از خرید میز ناهار خوری باید دانست

۵ – میز ناهار خوری ظریف یا بادوام

قبل از خرید، نحوه استفاده از میز ناهار خوری خود را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال، اگر میز ناهار خوری شما به‌طور مداوم توسط تمام خانواده مورد استفاده قرار می‌گیرد، اولویت شما می‌بایست میزهای محکم و با دوام باشد؛ اما اگر از میز ناهار خوری شما کمتر استفاده می‌شود، می‌توانید میزهای ظریف و تزئینی را انتخاب نمایید.

اگر در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنید، توصیه می‌کنیم یک میز ناهار خوری را انتخاب کنید که سبک و با دوام باشد.

۶ - تعداد نفرات میز ناهار خوری

با توجه به محدودیت فضا در خانه‌های امروزی ما ایرانی‌ها بهتر است تعداد را برحسب تعداد افراد دائمی خانه که دائما قصد استفاده از میز ناهار خوری را دارند، انتخاب کنید و میهمان را ملاک انتخاب شما نباشد زیرا هزینه فضایی که میز غذاخوری شما اشغال می‌کند بسیار بیشتر از آن است که بخواهید برای میهمان جا رزرو کنید.

7 نکته طلایی که قبل از خرید میز ناهار خوری باید دانست

۷ – میز ناهار خوری را از کجا بخرم؟

شما می‌توانید با مراجعه به بازارهای مبلمان در سراسر کشور میز ناهارخوری مدنظر خود را انتخاب کنید اما یکی از روش‌هایی که امروز مرسوم است و علاوه برداشتن تنوع بالا با توجه به خرید مستقیم از تولیدی می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید خرید میز ناهار خوری به‌صورت آنلاین است.

ما سایت دی ایران با آدرس اینترنتی DayIran.Com را که یکی از سایت‌های خوشنام و با قدمت بالاست و دارای نماد اعتماد می‌باشد به شما معرفی می‌کنیم که محصولات خود را در زمینه دکوراسیون منزل شامل میز ناهارخوری، سرویس خواب، مبلمان، میز تلویزیون و ... با ارسال رایگان به سراسر کشور می‌فرستد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...