407 مرکز نیکوکاری استان تهران برای جمع آوری کمک های عید قربان آمادگی دارند


407 مرکز نیکوکاری استان تهران برای جمع آوری کمک های عید قربان آمادگی دارند

تهران- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه به علت شیوع کرونا هیچ ذبح دام توسط این نهاد در عید قربان انجام نمی شود گفت: خیرین از طریق 407 مرکز نیکوکاری، اپلیکشن های مجازی و ادارات این نهاد می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کنند.

سید ابوالفضل پرپنجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال به علت شیوع کرونا و کاهش اجتماع عمومی سعی شده که از طریق کمک های نقدی و گوشت بسته بندی به کاهش ابتلا شهروندان کمک شود.

وی ادامه داد: خیرین می توانند از طریق نرم افزار banikheir.ir، شماره تلفن ۰۲۱۷۳۵۵ کد ۱۴، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و #۰۲۱*۸۸۷۷* به صورت مجازی کمک های مردمی را جمع آوری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در سال گذشته همزمان با عید قربان ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد، خاطر نشان کرد: امسال پیش بینی شده این حجم کمک به ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برسد.

پرپنجی اضافه کرد: هم اینک بیش از یک میلیارد تومان کمک مردمی به مناسبت عید قربان در استان تهران به حساب این نهاد واریز شده است.

۱۰درصد صندوق های آهنی معابر استان تهران الکترونیکی است

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه۲۸هزار و ۳۶۶ صندوق آهنی در معابر سطح استان تهران تعبیه شده اند افزود: از این میزان تنها ۱۰درصد الکتورنیکی شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه ها این نهاد تغییر صندوق های آهنی با الکترونیکی است چرا که توجه به این موضوع می تواند بسیاری از معایب موجود را برطرف کند.

پرپنجی با اشاره به اینکه باید این رویکرد به صورت فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود گفت: در حال حاضر این صندوق های الکترونیکی این حجم صندوق های الکترونیکی در بیشتر اماکن عمومی، برج ها، فروشگاههای بزرگ و برخی از خصوط اتوبوس «بی آر تی» پایتخت تعبیه شده است.

به گفته وی از ۵سال گذشته تا کنون نیز ۳۰تا ۴۰درصد از صندوق های آهنی از سطح معابر جمع آوری شده است.

کمیته امداد استان تهران بیش از ۷۴ خانوار را تحت پوشش خود قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص