جمع‌آوری 418 معتاد متجاهر در پایتخت


جمع‌آوری 418 معتاد متجاهر در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع‌آوری 418 معتاد متجاهر و دستگیری 72 خرده فروش در پایتخت خبر داد.

جمع‌آوری 418 معتاد متجاهر در پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری و جمع آوری معتادان خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر گفت: این طرح از ۱۰ روز گذشته و با رعایت موارد و شیوه نامه‌های بهداشتی به مرحله اجرا درآمده و طی آن ۷۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۴۱۸ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، اجرا شده است، افزود: برخورد با جرائم مرتبط با موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر همواره جزو درخواست‌های مردمی و اولویت‌های پلیس بوده است. در همین راستا نیز این طرح با هدف شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده در سطح شهر تهران و به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به مرحله اجرا رسید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در اجرای این طرح همچنین بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از معتادان و خرده فروشان کشف و ضبط شد.
سرهنگ حسنوند با بیان اینکه برای خرده فروشان پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند، اظهارکرد: همچنین معتادان متجاهر نیز به مراکز درمانی تحویل داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار طغیان رودخانه‌ها در 3 استان