استمرار کمک‌های مومنانه توسط بچه‌های مسجد جابری/ برگزاری مجازی کلاس‌های تابستانی


 استمرار کمک‌های مومنانه توسط بچه‌های مسجد جابری/ برگزاری مجازی کلاس‌های تابستانی

حجت‌الاسلام نوبختی با اشاره به همراهی اعضای کانون فرهنگی هنری «اندیشه جوان» با موج دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستان کانون به صورت مجازی در حال اجرا است.

حجت الاسلام والمسلمین «مختار نوبختی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره استمرار حرکت عظیم کمک مومنانه در کشور، موجی جدید برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی در کشور ایجاد کرده است، اظهار کرد: مساجد و نهادهای آن همچون پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری، مهم ترین نقش را در کمک مومنانه ایفا کردند و توانستند اعتماد عمومی را بیش از گذشته به دست آورند.

مدیر کانون فرهنگی هنری اندیشه جوان در جوار مسجد جابری (واقع در تهران، خیابان شکوفه، خیابان درودیان) افزود: این کانون نیز با شیوع ویروس کرونا ابتدا با همکاری پایگاه بسیج ۱۳ شهید حاج ابراهیم همت وابسته به حوزه ۳۳۵ حضرت ابوالفضل (ع) در ضد عفونی کردن اماکن، معابر و یاری رسانی به مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان ها مشارکت داشت و در ادامه در راه اندازی کارگاه تولید ماسک، گان و شیلد فعال بود.

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری اندیشه جوان که در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و جزو قدیمی ترین کانون های مساجد کشور است، در اقدام دیگر، به توزیع بسته های ارزاق شامل گوشت، مرغ، برنج، چای خشک، قند، شکر، رشته ماکارانی، روغن، خرما، لپه و پنیر میان نیازمندان پرداخت که در پی توصیه دوباره رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره استمرار کمک مومنانه، با همکاری پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد جابری اقدام به تهیه دوباره این بسته ها کرده است که به مرور میان نیازمندان توزیع می کند.

نوبختی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری اندیشه جوان با سابقه ۲۷ ساله در جذب کودکان و نوجوانان و میدان دادن به جوانان بسیار موفق بوده است، گفت: همدلی میان اعضای این نهاد با امام جماعت، بسیج و هیئت امنا و همچنین داشتن نیت خالص و رویکرد جهادی و برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر دانش روز، مهم ترین عوامل موفقیت اعضای این کانون هستند و می تواند الگویی برای سایر کانون ها باشد‌.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثریت برنامه های کانون فرهنگی هنری اندیشه جوان در فصل تابستان به صورت مجازی برگزار می شود، تاکید کرد: امیدواریم با مهار ویروس کرونا هر چه زودتر شاهد اجرای برنامه های این کانون در رشته های قرآنی، علمی، اردویی و ورزشی در مسجد جابری باشیم. البته در این مسجد همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و شش بعدازظهر تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی مردم باز است تا نمونه ای از مسجد برقرار باشد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی