قدردانی اهالی لواسان از مسئولان با نصب بنر در سطح شهر


قدردانی اهالی لواسان از مسئولان با نصب بنر در سطح شهر

تهران- ایرنا- ساکنان محله نجارکلا لواسان در پی برداشته شدن گیت آرامستان تپه‌سرخه و آزاد شدن راه اهالی برای زیارت اهل قبور، مراتب قدردانی خود از رئیس قوه قضائیه و مسئولان منطقه را بوسیله نصب بنر در سطح شهر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، بخشی از زمین‌های مرغوب لواسان در منطقه تپه‌سرخه که زمانی به عنوان اراضی ملی شناخته می‌شد، مدتی‌ست مدعیانی مبنی بر مالکیت خصوصی پیدا کرده که با تفکیک زمین‌ها به دنبال فروش آن بوده و سودای ویلاسازی در سر می‌پروراندند.
قدردانی اهالی لواسان از مسئولان با نصب بنر در سطح شهر
در پی همین جریان، آرامستان تپه سرخه (متعلق به محله نجارکلا) که در این منطقه قرار دارد نیز چندی پیش توسط همین افراد با گیت مسدود و از ورود خانواده متوفیان و دفن اموات جلوگیری می‌شد که نهایتاً پیگیری و تلاش مسئولان منطقه، و اهتمام و صبوری شهروندان منجر به صدور حکم و براشته شدن گیت و بازگشایی مسیر در اول مرداد ماه جاری شد.

همچنین در ۲۲ تیرماه دادنامه‌ای توسط دیوان عالی کشور ابطال و ۲۷ هکتار از اراضی مذکور رفع تصرف شده و به دولت بازگشت.

از این‌ رو اهالی لواسان نیز شامگاه گذشته (شنبه) اقدام به نصب بنر در سطح شهر کرده و مراتب قدردانی خود از توجه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، اهتمام و پیگیری مستمر حجت‌الاسلام سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات و دیگر مسئولان از جمله محمدجواد حشمتی، رئیس دادگستری استان تهران، علی لنگرنشین، نماینده بازرسی کل کشور، سید مهدی ساداتی، فرماندار شمیرانات و جعفر محمدرضا بیک لواسانی، شهردار لواسان را اعلام کردند.

لواسان، مرکز بخش لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات، با جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...