محور سنندج - مریوان هفته جاری مسدود می‌شود


محور سنندج - مریوان هفته جاری مسدود می‌شود

سنندج - ایرنا - معاون راهداری مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محور سنندج - مریوان روز سه‌شنبه هفت مرداد به علت انجام عملیات انفجاری و راهسازی برای ساعاتی مسدود خواهد شد.

رامبد نوذری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهداری کردستان در قالب اصلاح نقاط حادثه خیز محور سنندج - مریوان در کیلومتر ۱۵ تا ۲۰ موسوم به محدوده روستای صوفیان اقدام به انفجار و ترانشه برداری در موعد مذکور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام از ساعت ۱۳ تا ۱۶ از سوی پیمانکار طرح انجام خواهد گرفت، افزود: مسیر در ساعات یاد شده با همکاری پلیس راه مسدود خواهد شد و با توجه به اینکه مسیر جایگزینی نیز نیست توصیه می‌شود مسافران از حرکت در این ساعات در این مسیر خودداری کنند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: این اداره کل از ۲ سال گذشته اصلاح ۱۱ نقاط حادثه خیز این مسیر را در دستور کار قرار کرده که تاکنون عملیات اجرایی ۶ نقطه به اتمام رسیده و پنج نقطه نیز از پیشرفت ۳۰ تا ۴۰ درصدی برخوردار است.

جاده‌های این استان دارای ۶۶ نقطه حادثه خیز است که ۲۷ مورد آن پر تصادف و ۳۴ نقطه دارای تصادف و چهار نقطه نیازمند اصلاح بوده که رفع مشکلات ۳۲ مورد آن در حال مطالعه است.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر بوده که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد