فرزند سلمان العوده از جمع آوری فهرست ظلم و ستم‌ها به پدرش در زندان خبر داد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (/fa/services/41) به نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره، فرزند شیخ سلمان العوده از...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فرزند شیخ سلمان العوده از روحانیون عربستانی بازداشت شده، گفت در صدد جمع آوری مستندات همه ظلم‌ها و نقض‌های حقوق بشری است که علیه پدرش صورت گرفته است.
عبدالله العوده، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت نقض‌های ضد انسانی مرتبط با حقوق پدرش از زمان بازداشت و حتی پیش از آن به همراه اتفاقات پس از بازداشت مانند شکنجه و فشار و آزار و اذیت را رصد و همه اطلاعات لازم درباره عاملان این نقض‌ها را جمع آوری می‌کند، حال چه این افراد از عوامل دستگاه امنیتی و بازپرسان باشند و چه از نگهبانان و عوامل دستگاه قضا و روزنامه نگاران و غیره.
وی همچنین از همه کسانی که اطلاعات یا اسنادی در ارتباط با این نقض‌ها علیه پدرش دارند، خواست با وی تماس بگیرد و این اسناد را در اختیارش بگذارند.
عبدالله العوده در گفتگویی با الجزیره به شماری از نقض‌هایی که پدرش در زندان با آن روبرو است، اشاره کرد.
وی گفت: «ما درباره نقض‌هایی اساسی صحبت می‌کنیم مانند ممنوعیت از ارتباط با خانواده، ممانعت از ایجاد راه‌هایی قانونی برای ارتباط با او. حتی از اینکه وی در دادگاه یا خارج از آن با آزادی سخن بگوید، جلوگیری می‌شود. در واقع ما اینجا درباره محاکمه‌ای محرمانه در شرایطی مبهم صحبت می‌کنیم و می‌دانیم که افسران امنیتی در اعمال فشار بر پدر نقش داشتند و به زور خانه و مزرعه او را بازرسی کردند».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی