برگزاری 25 هزارساعت کلاس مجازی در دانشگاه علمی‌کاربردی آذربایجان‌غربی


برگزاری 25 هزارساعت کلاس مجازی در دانشگاه علمی‌کاربردی آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان‌غربی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی مبارزه با این ویروس مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی گفت: طی نیمه دوم سال تحصیلی 99-98 بیش از 25 هزار ساعت کلاس درسی به صورت مجازی در این دانشگاه برگزار شد.

حسن رسولی صدقیانی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری بین دانشجویان، طی این مدت بیش از ۶ هزار کلاس درس مجازی در دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان‌غربی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان، چهار هزار و ۱۱۴ دانشجو در قالب ۳۲ هزار دانشجو درس در آموزش‌های مجازی شرکت کرده اند، افزود: اولویت امروز این دانشگاه در کنار ارتقای علمی دانشجویان حفظ سلامت آنان است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان‌غربی با اعلام آغاز امتحانات غیرحضوری پایان ترم نیمسال تحصیلی جاری این دانشگاه گفت: همه آزمون‌های پایان ترم دروس نظری دانشگاه علمی کاربردی استان به صورت مجازی و در سامانه tizazma.ir برگزار می شود.

رسولی صدقیانی اضافه کرد: سامانه برگزاری مجازی امتحانات پایان ترم توسط یکی از مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور طراحی شده و برای همه مراکز آموزشی، مدرسان و دانشجویان قابل دسترسی است.

دانشگاه‌های ارومیه آموزش و آزمون مجازی در روزهای کرونایی را در دستورکار قرار داده و تمامی تلاش خود را برای ارتقای سطح علمی دانشجویان در این روزهای سخت به کار گرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا