جشنواره مجازی عروسکی در مسجدسلیمان آغاز به کار کرد


جشنواره مجازی عروسکی در مسجدسلیمان آغاز به کار کرد

اهواز - ایرنا - دبیر اجرایی جشنواره مجازی تئاتر عروسکی در مسجدسلیمان گفت: نخستین جشنواره مجازی عروسکی در مسجدسلیمان از روز یکشنبه در این شهرستان آغاز به کار کرد.

حجت‌اله ناصری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این جشنواره برای نخستین بار به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان و انجمن هنرهای نمایشی مسجدسلیمان برگزار شده است.
وی افزود: در مجموع ۵۰ اثر از استان‌های خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان و خوزستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۴۰ اثر آن برای اجرا در جشنواره انتخاب شده است.
وی ادامه داد: این‌جشنواره دارای سه بخش مسابقه ویژه شرکت کنندگان مسجدسلیمان، بخش مهمان ویژه گروه‌های نمایشی شرکت کننده از دیگر استان‌ها، و بخش ساخت عروسک‌های محلی است.
دبیر این جشنواره افزود: این جشنواره با هدف کشف و شناسایی استعدادهای حوزه نمایش‌های عروسکی برگزار می‌شود و با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، در بستر فضای مجازی ارایه شده تا سطح وسیعی از مخاطبان دسترسی راحت به آن را داشته باشند.

وی بیان کرد: در این جشنواره نمایش‌های با مضامین اجتماعی مختلفی عرضه می‌شود اما اولویت و محور عمده آن، کرونا و تاثیر آن بر زندگی و مسایل تربیتی و آموزشی است.
ناصری گفت: هم اکنون دریافت و مشاهده برنامه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی به صورت مجازی یه خوبی برای مردم جا افتاده و مردم نیز خود را با این شرایط تطبیق داده‌اند که امیدواریم استقبال خوبی از جشنواره صورت گیرد.

دبیر اجرایی این جشنواره افزود:این جشنواره از پنج تا ۱۰ مرداد ( به استثنای دوشنبه ششم مرداد)، از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۰ از صفحه مجازی این سایت به آدرس Puppet_festival برای مخاطبان قابل مشاهده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان