مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در شهرکرد برگزار می‌شود


مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در شهرکرد برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در استان خبر داد و گفت: مرحله استانی این جشنواره دی‌ماه سال‌جاری همزمان با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه استان، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی این جشنواره افزود: این جشنواره در سطح استانی، ملی و بین‌المللی از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ و رسالت هنرمندان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌های مقاومت، گفت: این جشنواره بدون هیچ انحصاری برای شرکت عموم برگزار می‌شود و همه کسانی که معتقد به مسائل ارزشی و انقلابی هستند، در این بخش شرکت کنند.

وی، با تاکید بر ضرورت حمایت از فیلمساز، هنرپیشه ، فیلم‌نامه نویس و مستندساز افزود: متولیان امر فرهنگ و هنر، اهل فیلم و نمایش و مستندسازی باید در این حوزه حضور فعال داشته باشند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این جلسه گفت: مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با هدف گسترش گفتمان جهانی سینمای انقلاب اسلامی و مقاومت مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

مجتبی بیگی افزود: اضافه شدن بخش استانی و تولیدات فیلمسازان بسیجی و نیروهای مسلح به جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از ویژگی‌های این جشنواره در سالجاری است.

به گفته وی، بخش استانی جشنواره در موضوعات مختلف از جمله فیلم کوتاه، فیلمنامه، انیمیشین، فیلم بلند و مستند است.

وی، آخرین فرصت برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار در سایت جشنواه را پایان مردادماه عنوان کرد و افزود: مرحله استانی جشنواره فیلم مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس و مرحله کشوری در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار در بخش‌های مدافعان سلامت، جشنواره جشنواره ها و فیلمسازان بسیجی ۳۰ مرداد۹۹ است و آخرین مهلت برای ارسال آثار در بخش های اصلی، سیدالشهدای مقاومت، روایت قلم، پژوهش، نقد و تحلیل فیلم و سینما ۵ مهرماه ۹۹ است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس www.moqavematfilmfest.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش