یک طرح تولیدی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید


یک طرح تولیدی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - کارخانه تولید کیک و کلوچه هپتینا با اعتبار هفت میلیارد ریال به منظور اشتغالزایی برای ناشنوایان در کشکوئیه رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس هیات‌ ناشنوایان‌ استان کرمان در آئین‌ افتتاح کارخانه کیک و کلوچه در رفسنجان گفت: این کارخانه به منظور ایجاد اشتغال برای ناشنوایان راه اندازی شده است.

حسین مولا افزود: به مجری این طرح پیشنهاد دادیم در صورتی که بتواند تولید را بالا ببرد و رونق کارخانه و تولید محصولات در انواع مختلف و به شکل انبوه

(کیک و کلوچه، کماچ سهن، قطاب و دیگر شیرینی ها) را نیز داشته باشد به طور قطع ناشنوایان سراسر کرمان که در ۲۶ هیات ورزشی در شهرستان های این استان عضو هستند را به کار خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: در صورت‌ موفقیت‌ این طرح در سراسر ایران شعبه‌ های مختلفی از بسته بندی و فروش تولیدات و محصولات این کارخانه و دیگر محصولات مانند پسته را راه اندازی و بچه های ناشنوا در هیات‌ های ورزشی به کار گرفته می شوند.
مولا گفت: رونق بخشی کارخانه تولید کیک و کلوچه کشکوئیه مستلزم‌ حمایت مسئولان‌ است.
وی خاطرنشان کرد: سه هزار ناشنوا در استان کرمان‌ زندگی می کنند که از این تعداد ۵۰۰ ناشنوا در شهرستان رفسنجان روزگار می گذرانند.
کارخانه تولید کیک و کلوچه هپتینا با اعتبار هفت میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۲ نفر که ۹‌ نفر از این‌ افراد ناشنوا هستند در کشکوئیه رفسنجان توسط شیما ترابی راه اندازی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی