شرط عریان شدن خانم بازیگر سینمای ایران+ تصویر و متن


بازیگران Actors و هنرپیشه ها همیشه زیر ذره بین مردم و طرفداران هستند چه در قید حیات باشند و چه چشم از جهان فرو بسته باشند حواشی آنها گاها تمامی ندارد!!!!!؟  مرحومه خانم نوری کسرایی از بازیگران سرشناس قبل از انقلاب که دو روز پس از مرگش جسد وی در خانه کشف شد با مروری بر کارنامه هنری وی به تکه ای از روزنامه فرهنگی سینمایی دوران قبل از انقلاب برخوردم...

بازیگران Actors و هنرپیشه ها همیشه زیر ذره بین مردم و طرفداران هستند چه در قید حیات باشند و چه چشم از جهان فرو بسته باشند حواشی آنها گاها تمامی ندارد!!!!!؟

مرحومه خانم نوری کسرایی از بازیگران سرشناس قبل از انقلاب که دو روز پس از مرگش جسد وی در خانه کشف شد با مروری بر کارنامه هنری وی به تکه ای از روزنامه فرهنگی سینمایی دوران قبل از انقلاب برخوردم که وی برای بازی و نقش آفرینی تنها به یک شرط حاضر بوده عریان شود و در فیلم های سکس بازی کند. متن و تصویر این شرط خانم بازیگر مرحوم شده در بخش زیر دنبال کنید.

شرط عریان شدن خانم بازیگر سینمای ایران+ تصویر و متن

شرط عریان شدن خانم بازیگر سینمای ایران+ تصویر و متن

نوری کسرایی Nuri Kasrai متولد ۱۳۳۰ در تهران، هنرپیشه ایرانی قبل از انقلاب بود. این بازیگر اولین‌بار با فیلم «پنجره» ساخته زنده‌یاد جلال مقدم به سال ۱۳۴۹ پا به عرصه سینما گذاشت و در کمتر از یک دهه فعالیت تا سال ۱۳۵۷ در نوزده فیلم به ایفای نقش پرداخت که آثار مهم سینمای موج نوی ایران مانند تنگنا و تنگسیر از ساخته‌های امیر نادری، شازده احتجاب ساختهٔ بهمن فرمان‌آرا از جمله این آثار است.

تنها شرط عریان شدن نوری کسرایی بازیگر خوش اندام و خوش فرم برای فیلم های پورن!

شرط عریان شدن خانم بازیگر سینمای ایران+ تصویر و متن

شرط عریان شدن خانم بازیگر سینمای ایران+ تصویر و متن

نوری کسرایی که به تازگی در فیلم های مصلخ، با پرویز صیاد، سازش با بهروز وثوقی و شازده احتجاب، با فخری خوروش و انتظامی بازی کرده است می گوید تمام سعی من بر این است که در فیلم های متبذل تجاری بازی نکنم و شکل تازه ای به کار ببندم.
شاید هم در این فیلم ها صحنه های سکسی وجود داشته ولی من در آن صحنه ها ظاهر نشده ام. ..
میگوییم ولی مردم تو را به عنوان یک هنرپیشه سکسی می شناسند، می گوید: بله من از نظر هیکل یک زن سکسی هستم ولی دوست ندارم نفش های سکسی را قبول کنم.

از بس خانم های به ظاهر هنرمندجلوی دوربین لخت شده اند از هر چه Sexy movies فیلم سکسی است بیزار شده ام. نوری کسرایی ادامه می دهد بیایید یک فثیلم خوب بسازید اگر سناریوی آن ایجاب کند حاضرم حتی در آن کاملا عریان شوم ولی به شرط آنکه صحنه های سکسی با صحنه های دیگر فیلم و یا موضوع فیلم هماهنگی داشته باشد.

Condition of being naked Iranian actress + image and text

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!