توزیع 4 هزار و 600 عدد ماسک در بین مردم رودبار جنوب 


توزیع 4 هزار و 600 عدد ماسک در بین مردم رودبار جنوب 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در رودبار جنوب و بنابر تاکید پزشکان مبنی بر استفاده از ماسک بنابراین در حال توزیع 4 هزار و 600 ماسک هستیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در رودبار جنوب و بنابر تاکید پزشکان مبنی بر استفاده از ماسک بنابراین در حال توزیع ۴ هزار و ۶۰۰ ماسک هستیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: از آنجایی که محرومین و نیازمندان قدرت خرید ماسک را ندارند بنابراین تصمیم گرفتیم ماسک تهیه کرده و به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند سطح شهرستان توزیع کنیم.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۲ ماه یک کارگاه ماسک در شهر زهکلوت راه اندازی کردیم و چون قدرت پرداخت اجاره نداشتیم کارگاه تعطیل شد اما مدتی است از طریق رایزنی با یکی از کارگاه های تولید ماسک در شهر جیرفت ماسک تولید می کنیم.

حجت الاسلام خاوری ادامه داد: پارچه مورد نیاز تولید ماسک توسط گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار تهیه می شود و این کارگاه نیز با تامین کش و نخ ماسک ها را تولید کرده و در اختیار ما قرار می دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: تاکنون با کمک این کارگاه تولیدی، ۶۰۰ عدد ماسک یکبار مصرف تولید شده که پس از طی مراحل استریل در بین مردم توزیع می شوند.


وی اضافه کرد: علاوه بر این ۵۰۰ عدد ماسک N95 و ۳ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک یکبار مصرف با کمک خیرین تهیه شده که این تعداد ماسک نیز در حال توزیع می باشد.

وی با بیان این مطلب که ماسک ها با هدف حفظ سلامت مردم تولید و توزیع می شوند، اظهار کرد: برای دسترسی آسان مردم به ماسک، مکانی را در شهر زهکلوت تعیین کرده ایم تا مردم برای تهیه ماسک به آنجا مراجعه کرده و ماسک رایگان دریافت کنند.

حجت الاسلام خاوری در خاتمه با اشاره به این مطلب که فعالیت های جهادی بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: ظرف چند روز گذشته با کمک بچه های گروه جهادی کانون کار لوله کشی و برق کشی سرویس بهداشتی خانواده ای نیازمند انجام شد و با کمک سپاه و یکی از گروه های جهادی تهران تانکر آب و آبگرمکن نیز برای این خانوار تهیه شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد