برگزاری دوره مهارت افزایی خواهران طلبه


برگزاری دوره مهارت افزایی خواهران طلبه

دوره مهارت افزایی ویژه طلاب خواهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مرکز تخصصی نماز با همکاری شهر مهارت در حال برگزاری است.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان و به نقل ازروابط عمومی مرکز تخصصی نماز، دوره مهارت افزایی ویژه طلاب خواهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مرکز تخصصی نماز با همکاری شهر مهارت در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این دوره عمل به منویات حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در خصوص مهارت آموزی طلاب است که فرمودند: (مسأله مهارت آموزی طلاب، مسأله ای جدی و نیازی حتمی است.) همچنین با توجه به نیاز حضور فعالانه طلاب خواهر در فضای مجازی همراه با مهارت و آگاهی، و ترویج و گسترش فرهنگ نورانی نماز در قالبی نو و به روز در فضای مجازی، این دوره برنامه ریزی شده و در حال اجرا می باشد.

در این دوره ۳۰ نفر از خواهران طلبه ای که دوره تربیت مربی نماز مرکز تخصصی نماز و چند دوره مهارتی دیگر را با موفقیت به اتمام رسانده اند، شرکت کرده اند که به مدت یک ماه مهارت هایی همچون تندخوانی، تولید محتوا، نویسندگی (مقدماتی)، فتوشاپ، تدوین و ساخت کلیپ، بیان احکام و … را آموزش می بینند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات