کمک مالی دانشگاه «استنفورد» به دانشجویان دوره دکتری در دوران کرونا


کمک مالی دانشگاه «استنفورد» به دانشجویان دوره دکتری در دوران کرونا

شفقنا- در راستای آسیب‌های وارد شده ناشی از “کووید-19” دانشگاه “استنفورد” به دانشجویان دکتری خود کمک مالی اعطا می‌کند. ایسنا نوشت: دانشگاه “استنفورد” اعلام کرد که با آغاز سال تحصیلی جدید، هر دانشجوی دوره دکتری این دانشگاه می‌تواند هر سال و به مدت 5 سال، بودجه 12 ماهه این دانشگاه را دریافت کند. این تعهد دانشگاه استنفورد به دانشجویان دوره […]

کمک مالی دانشگاه «استنفورد» به دانشجویان دوره دکتری در دوران کروناکمک مالی دانشگاه «استنفورد» به دانشجویان دوره دکتری در دوران کرونا

شفقنا- در راستای آسیب‌های وارد شده ناشی از “کووید-۱۹” دانشگاه “استنفورد” به دانشجویان دکتری خود کمک مالی اعطا می‌کند.

ایسنا نوشت: دانشگاه “استنفورد” اعلام کرد که با آغاز سال تحصیلی جدید، هر دانشجوی دوره دکتری این دانشگاه می‌تواند هر سال و به مدت ۵ سال، بودجه ۱۲ ماهه این دانشگاه را دریافت کند.

این تعهد دانشگاه استنفورد به دانشجویان دوره دکتری کمک می‌کند که کمی از نگرانی‌های مالی آن‌ها کم شود. مشکلی که در دوران بحران “کووید-۱۹” جدی‌تر هم شده است.

این بودجه از سال تحصیلی ۲۱-۲۰۲۰ به دانشجویان دوره دکتری دانشگاه استنفورد اختصاص خواهد یافت که در وضعیت آکادمیکی خوبی قرار دارند.

تعهد مالی دانشگاه استنفورد، به طور مستقیم حدود یک چهارم از تقریبا ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دکتری این دانشگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله دانشجویانی که در برنامه دانشگاه‌های علوم انسانی و تحصیلات تکمیلی ثبت نام کرده‌اند.

البته برخی از برنامه‌های دکتری دانشگاه استنفورد این بودجه را از قبل ارائه داده‌اند.

پاندمی “کووید-۱۹” آسیب‌های جدی به فضای دانشگاهی وارد کرد. به عنوان مثال این بیماری موجب بروز مشکلاتی همچون کاهش فرصت‌های شغلی و لغو کمک هزینه‌های تحصیلی شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس