ادعای عجیب ستاره سرخپوشان


ادعای عجیب ستاره سرخپوشان

ویرجیل فن دایک معتقد است که رقبا حالا بیشتر از قبل می خواهند لیورپول را شکست دهند اما آنها قصد دارند در فصل 21 - 2020 از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. نوشته ادعای عجیب ستاره سرخپوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای عجیب ستاره سرخپوشان

فن دایک: رقبا حالا بیشتر از همیشه می‌خواهند لیورپول را شکست دهند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۸
ادعای عجیب ستاره سرخپوشان

ویرجیل فن دایک معتقد است که رقبا حالا بیشتر از قبل می خواهند لیورپول را شکست دهند اما آنها قصد دارند در فصل ۲۱ – ۲۰۲۰ از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران در آنفیلد ۳۰ سال انتظار کشیدند تا بتوانند بار دیگر طعم قهرمانی لیگ انگلیس را بچشند. آنها که زمانی سلطه کاملی بر لیگ انگلیس داشتند توسط رقبایی چون منچسترسیتی، منچستریونایتد، آرسنال و چلسی کنار زده شدند. حالا آنها بار دیگر به سطح اول فوتبال بازگشته و موفق شدند با رکوردشکنی های شگفت انگیز جام قهرمانی را از آن خود کنند اما ادامه حضور در این مقام به اندازه کسب آن دشوار است فن دایک در این باره واکنش نشان داد.

فن دایک در گفتگو با بی تی اسپرت اظهار داشت:

” فکر می کنم نقاط برجسته شخصی برای من قهرمانی در لیگ برتر بود! این رویای بزرگ من بود که به واقعیت پیوست و فکر می کنم این برای همه ما و باشگاه زیبایمان فوق العاده است و برای تکرار آن باید بیش از قبل تلاش کنیم. این کار بسیار سخت است. تیم ها پیشرفت می کنند و حالا بیشتر از قبل می خواهند ما را شکست دهند اما ما روی هر بازی تمرکز می کنیم و این کاری است که این فصل انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم ثباتی که در فصل جاری داشتیم را حفظ کنیم. این چالشی جدید است اما همه ما باید برای رسیدن به هدف تلاش کنیم. “

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !