ضریب نفوذ گاز طبیعی درگیلان امسال به بیش از97 درصد می رسد


ضریب نفوذ گاز طبیعی درگیلان امسال به بیش از97 درصد می رسد

رشت - ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ضریب نفوذ گاز طبیعی استان تا پایان امسال به بیش از 97 درصد می رسد...

حسین اکبر یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود برخورداری بیش از ۹۵ درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی، این شرکت با همت و جدیت فراوان برای گازدار شدن همه روستاییان تلاش می کند و سهم ۸۹ درصدی بخش روستایی از عملیات شبکه گذاری در تیرماه امسال گواه این ادعاست.

وی با بیان اینکه شرکت گاز گیلان در تیرماه سال جاری ۴۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در استان را به انجام رسانده است، تصریح کرد : با انجام این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۱۳۵ کیلومتر افزایش یافته است.

وی همچنین نصب یک هزار و ۴۰۰ انشعاب گاز در تیرماه سال جاری از دیگراقدامات این شرکت دانست و اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته و با تحقق این مهم مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۵۹۸ هزار مورد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اجرای مستمر عملیات گازرسانی و به تبع آن افزایش تعداد تاسیسات و طول خطوط گاز در استان بر رعایت الزامات ایمنی و نظارت مستمر بر عملیات و تاسیسات گاز تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403