گفتگوی تلفنی روسای جمهور ترکیه و روسیه


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/international) از آنکارا؛ رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین روسای جمهور ترکیه و روسیه در گفتگوی تلفنی...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا؛ رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین روسای جمهور ترکیه و روسیه در گفتگوی تلفنی خود درباره مهمترین مسائل مربوط به روابط و مناسبات دوجانبه و منطقه‌ای گفتگو کردند. شبکه‌های خبری ترکیه، مناقشه جمهوری آذربایجان و ارمنستان را از موضوعات دیگر این گفتگو اعلام کردند.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه به نقل از وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد در درگیری‌هایی که روز دوشنبه در مرز میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان روی داد یک نظامی ارمنستانی کشته شد.
بر اساس این گزارش، وزارت دفاع ارمنستان با بیان این که در درگیری‌هایی که در مرز میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان روی داد یک نظامی ارمنستانی کشته شد، اعلام کرد با احتساب این نظامی کشته شده، تعداد کشته‌های ناشی از درگیری‌های اخیر در منطقه به ۱۹ نفر رسید.
بنابر اعلام وزارت دفاع ارمنستان، این نظامی ارمنستانی با شلیک فرد تیرانداز کشته شد که در شمال شرقی ارمنستان کمین کرده بود. این در حالی است که وزارت دفاع جمهوری آذربایجان ارتش ارمنستان را به تیراندازی با مسلسل‌های سنگین به مواضع جمهوری آذربایجان طی ۲۴ ساعت گذشته متهم کرد.
درگیری‌های میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در ۱۲ ژوئیه (یکشنبه ۲۲ تیرماه) در مرز شمالی دو کشور آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید