استاندار: گردش مالی شرکت های بزرگ در ایلام متمرکز شود


استاندار: گردش مالی شرکت های بزرگ در ایلام متمرکز شود

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام خواستار متمرکز کردن حساب شرکت بزرگ مستقر در این استان در بانک های خود استان برای کمک به پروژه های زیرساختی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با مدیر امور شعب منطقه یک کشور اظهار داشت: منطقی این است که شرکت ها در هرجا مستقر هستند باید گردش مالی در همانجا داشته باشند.

وی افزود: با این حال با وجود حجم بالای سرمایه گذاری در استان اما گردش مالی، مالیات و ارزش افزوده جای دیگر و در مرکز انجام می شود و البته ما خواستار اصلاح این رویه هستیم.

سلیمانی‌دشتکی به گردش مالی بالا در استان چون صادرات یک و نیم میلیارد دلاری مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این راستا برای متمرکز کردن گردش مالی در استان یک کارگروه تشکیل خواهیم داد تا امور مربوطه را پیگیری کند.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های مهم استان، گفت: ظرف ۳۲ ماه گذشته در استان بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده‌ افتتاح یا شروع بکار شده است.

سلیمانی دشتکی به نامگذاری سال ۹۹ بنام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: لازمه تحقق شعار سال انقلابی عمل کرد مدیران است.

وی بر همکاری بانک ها با واحدهای تولیدی و مردم تاکید کرد و یادآور شد: برای رفع مشکلات مردم باید افق دید بلندی داشته باشیم و در بین دستورالعمل ها و بخشنامه ها دنبال راهکاری برای کمک به مردم باشیم.

استاندار ایلام با اعلام رضایت از عملکرد بانک ملی در استان گفت: ظرف دو سه سال گذشته بانک ملی چه در زمان مدیر اسبق و چه هم اکنون عملکرد مثبت و موثری داشته است و در این میان جناب آقای میرخلف بعنوان نماینده بانک های عامل در استان توانست هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بوجود آورد.

وی ادامه داد: بانک ملی همچنین در سطح ملی مشارکت خوبی در پروژه های مهم استان داشته است و از این بابت نقش این بانک ارزشمند و قابل تقدیر است.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور ضمن قدردانی و تشکر از نگاه مثبت و مساعدت های استاندار ایلام با بانک ملی، گفت: این بانک خود را متعلق به مردم می داند و در همه حال رویکرد مردمی داشته است.

وی سیاست بانک ملی را حرکت در راستای توسعه در مناطق کم برخوردار عنوان کرد و افزود: در این میان ایلام اگرچه ۱.۲ درصد وسعت کشور را دارد اما دارای منابع ملی فراوان است و باید به نسبت به ظرفیت ها و شرایط منطقه ای و ملی این استان به آن توجه کرد.

در این دیدار طالب یاسمی به عنوان مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام معرفی و از زحمات و خدمات سید رسول میرخلف مدیر قبلی قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟