بهره‌برداری از فاز نخست ساختمان جدید جهاد کشاورزی استان کرمان تا 3 سال آینده


بهره‌برداری از فاز نخست ساختمان جدید جهاد کشاورزی استان کرمان تا 3 سال آینده

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: فاز نخست ساختمان جدید جهاد کشاورزی استان کرمان در پنج طبقه با 13 هزار و 500 مترمربع زیربنا و در بازه زمانی سه ساله احداث خواهد شد.

"عباس سعیدی" صبح امروز هفتم مردادماه در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین اظهار کرد: هم اکنون دو ساختمان اداری در حال خدمات رسانی به جامعه بخش کشاورزی داریم که یکی از ساختمان ها مربوط به بخش کشاورزی و یک ساختمان متعلق به جهاد سازندگی بوده است.

وی افزود: ساختمان کشاورزی بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و تقریبا فرسوده است و بخشی از ساختمان جهاد سازندگی نیز ۵۰ سال قبل ساخته شده که در مرکز پرترافیک شهر قرار گرفته و ارباب رجوع ها را با مشکل مواجه کرده است.

سعیدی با اشاره به اینکه بعد از زلزله ها، توصیه شد در بخش هایی از ساختمان مرکز شهر سکونت نداشته باشیم، تصریح کرد: ساختمان جدید جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت ۲ و نیم هکتار در بلوار کشاورز احداث خواهد شد که این زمین متعلق به بخش کشاورزی استان بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: شش سال زمان برای دریافت مجوزهای لازم احداث این ساختمان و بروکراسی های اداری طی شد.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه ساخت این مجموعه ۸۰ میلیارد تومان است، افزود: از محل فروش املاک دولتی مربوط به بخش کشاورزی استان، برای تامین اعتبار برنامه ریزی شده و مجوز فروش گرفتیم و اکنون ۳۰ میلیارد تومان اعتبار آماده است و برای مابقی اعتبار نیز املاک آماده فروش است و کل اعتبار از محل فروش املاک دولتی تامین شده است.

سعیدی اظهار کرد: فاز نخست ساختمان جدید جهاد کشاورزی استان کرمان در پنج طبقه با ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و در بازه زمانی سه ساله احداث خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من