اصرار به کار گروهی فیلمسازی در شرایط شیوع کرونا جنایت است


اصرار به کار گروهی فیلمسازی در شرایط شیوع کرونا جنایت است

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است بیان کرد زمان آغاز تولید این پروژه سینمایی مشخص نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا آزادی تهیه‌کننده و کارگردان سینما که این روزها پروانه ساخت فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید ابدان اسماعیلی را از سازمان سینمایی دریافت کرده است، گفت: بیش از ۶ ماه پیش برای ساخت این پروژه درخواست صدور پروانه ساخت داده بودیم که این پروانه به تازگی صادر شده است.

وی بیان کرد: نوید ابدان اسماعیلی پیش از این فیلمنامه‌ای را با نام «جزیره» به شورای پروانه ساخت ارائه کرده بود که این فیلمنامه از سوی شورا رد شد، تهیه‌کنندگی آن فیلم هم برعهده من بود.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: در حال حاضر تهیه‌کنندگی «طبقه یک و نیم» که یک اثر کمدی است را برعهده دارم و منتظر سرمایه‌گذار برای این کار هستیم.

وی توضیح داد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا شرایط برای کار بسیار سخت شده است و من به هیچ وجه در این شرایط، کاری نمی‌کنم که سلامتی خود و یک گروه فیلمسازی را به خطر بیاندازم، به همین دلیل هنوز مشخص نیست این فیلم چه زمانی جلوی دوربین خواهد رفت.

آزادی گفت: معتقدم در شرایطی که باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد، اصرار به کار گروهی یک نوع جنایت است. شرایط به گونه‌ای است که حتی نمی‌توان جلسات گروهی برای ساخت این فیلم برگزار کرد چه رسد به کار میدانی و جمع کردن گروه برای فیلمبرداری!

انتهای پیام/

منبع:مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا