نصب هزار و 400 انشعاب گاز در استان گیلان در تیرماه 99


نصب هزار و 400 انشعاب گاز در استان گیلان در تیرماه 99

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نصب هزار و 400 انشعاب گاز در تیرماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر همچنین از اجرای ۴۴ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز در این بازه زمانی در استان گیلان خبر داد و گفت: با انجام این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۱۳۵ کیلومتر افزایش یافته است.

وی افزود: با وجود برخورداری بیش از ۹۵ درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی، شرکت گاز استان با همت و جدیت فراوان برای گازدار شدن همه روستاییان تلاش می‌کند و سهم ۸۹ درصدی بخش روستایی از عملیات شبکه‌گذاری در تیرماه امسال گواه این مدعاست.

اکبر با اشاره به نصب یک هزار و ۴۰۰ انشعاب گاز در تیرماه امسال، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته و با تحقق این مهم، مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۵۹۸ هزار انشعاب افزایش یافته است.

وی با اشاره به اجرای مستمر عملیات گازرسانی و اجرای حفرات خالی و به تبع آن، افزایش تعداد تأسیسات و طول خطوط گاز در استان، بر رعایت الزامات ایمنی و نظارت مستمر بر عملیات و تأسیسات گاز تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از برنامه‌ریزی این شرکت برای گازرسانی به مناطق روستایی باقی‌مانده واجد شرایط و افزایش درصد برخورداری گاز روستایی به بالای ۹۷ درصد در این استان خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر