نیروهای انقلابی با حضور مؤثر در فضای مجازی دشمن را شکست دهند


نیروهای انقلابی با حضور مؤثر در فضای مجازی دشمن را شکست دهند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: فضای مجازی یکی از صحنه های تقابل ما با دشمنان است و می‌طلبد که مردم هوشمندانه از این فضا استفاده کنند و نیروهای انقلابی نیز با حضور مؤثر و روشنگری در فضای مجازی دشمن را مانند همیشه مأیوس و شکست دهند.

سرهنگ علی مختاری چهارشنبه ۸ مردادماه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج حضرت علی اکبر(ع) و شهید بروجردی شهرستان نهاوند، ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای عملیات مرصاد مطرح کرد: طرف مقابل ما در این عملیات کسانی بودند که در اوایل انقلاب نزدیک به ۱۶ هزار شهید روی دست نظام گذاشته بودند و پس از انقلاب رفتند و زیرسایه استکبار قرار گرفتند.

وی افزود: در سال ۶۷ برآورد منافقان این بود که نیروهای انقلاب پس از هشت سال جنگ دیگر خسته شده اند و با لشکر چند هزار نفری از غرب کشور متعرض شدند و با این هدف آمدند که طی ۴۸ ساعت به تهران برسند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات که با فرماندهی دلیرانه شهید صیاد شیرازی همراه بود، یکی از چهره‌های ماندگار در این عملیات سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی بود که در آن زمان با دو گردان از لشکر انصارالحسین(ع) برای مقابله با منافقان به کرمانشاه راهی شده بودند و با کمک خدا و همت نیروهای انقلابی ظرف ۴۸ ساعت تا رسیدن نیروهای کمکی حرکت دشمن را متوقف کردند.

مختاری با اشاره به اینکه هنوز تقابل ما با دشمن تمام نشده است، افزود: تقابل ما با استکبار جهانی و صهیونیسم از جنس تقابل حق و باطل است و تمام شدنی نیست.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: در رأس دشمنان انقلاب اسلامی، آمریکای سخیف قرار دارد که اکنون در مشکلات داخلی خود غوطه ور شده است اما از خوی استکباری خود دست نمی‌کشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و «همچنان که شکوه و جلال کشتی معروف تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، شکوه و جلال آمریکا هم مانع از غرق شدنش نیست و آمریکا غرق خواهد شد»، ما نیز به سخنان و پیش‌بینی های ایشان ایمان و اعتقاد کامل داریم.

مختاری تأکید کرد: لایه های رنگارنگ آمریکا برای مردم دنیا ریخته شده و چهره منفور آنها نمایان شده است و به حول و قوه‌ الهی در آینده‌ نزدیک به خاک ذلت خواهند افتاد.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان بیش از هر زمان دیگری در حال شایعه سازی و تخریب شخصیت‌های انقلاب هستند و خط مقدم این شایعات، فضای مجازی است. این فضا یکی از صحنه های تقابل ما با دشمنان است و می‌طلبد که مردم هوشمندانه از این فضا استفاده کنند و نیروهای انقلابی نیز با حضور مؤثر و روشنگری در فضای مجازی دشمن را مانند همیشه مأیوس و شکست دهند.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان با اشاره به قدرت روزافزون انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون جمهوری اسلامی یک ابرقدرت در منطقه است و برای خیلی از کشورها الگو شده و این همان چیزی است که دشمنان از آن می‌ترسند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟