مرحله دوم نهضت سراسری کمک‌های مومنانه


مرحله دوم نهضت سراسری کمک‌های مومنانه

معاون روابط عمومی سازمان بسیج: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از دهه ولایت آغاز و تا انتهای ماه صفر در سه مقطع زمانی برگزار می‌شود.

مرحله دوم نهضت سراسری کمک‌های مومنانهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در این مراسم که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج و معاونان این نیرو در سازمان بسیج آغاز شد، بیش از ده هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمندتهران تهیه و آماده توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج در این مراسم بابیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه برای خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه از دهه امامت و ولایت آغاز و تا انتهای ماه صفر در سه مقطع زمانی برگزار می‌شود، گفت: مرحله اول کمک مومنانه از ۸ ذی الحجه تا عید غدیر، مرحله دوم از ابتدای محرم تا عاشورا و مرحله سوم از اربعین حسینی تا ۳۰ صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) در تمامی استان‌ها اجرا می‌شود.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه در هر یک از این مراحل حدود نیم میلیون بسته کمک معیشتی با ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان در میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: توزیع انواع لوازم تحریر و البسه دانش آموزی، اطعام ماه محرم و راه اندازی میز خدمت در ماه شهریور با همت بسیج ادارات از مهمترین برنامه‌های این دوره است.
در مرحله اول این طرح حدود ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته انواع کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.
سرهنگ یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین
آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه از دهه ولایت
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با تشریح برنامه‌های مقطع اول مرحله دوم این رزمایش تاکید کرد: در مقطع اول از مرحله دوم رزمایش، امروز چهارشنبه هشتم مرداد مصادف با آغاز دهه امامت و ولایت، توزیع سراسری سبد‌های معیشتی از سوی سازمان بسیج مستضعفین به اقصی نقاط کشور و میان محرومان جامعه آغاز می‌شود.
یوسفیان خاطر نشان کرد: روز سه شنبه چهاردهم مرداد نیز به همت سازمان بسیج کارگری، برنامه گسترده نوبت ایثار برای کمک به نیازمندان جامعه برگزار می‌شود. چهارشنبه پانزدهم مردادماه نیز سبد معیشتی از سوی سازمان‌های بسیج اقشار در تمامی استان‌ها توزیع خواهد شد.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در انتها افزود: سازمان بسیج مستضعفین درصدد است تا مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه را در دو مقطع زمانی دهه اول محرم الحرام و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان علیه السلام و دهه آخر ماه صفر المظفر ادامه دهد که برنامه‌های آن با اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی