نخستین دوره میزبانی لارستان از آزمون دکتری


نخستین دوره میزبانی لارستان از آزمون دکتری

لارستان- ایرنا- رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان لارستان با اشاره به نخستین دوره میزبانی دانشگاه لارستان برای برگزاری آزمون دکتری گفت: تمامی شرایط ، امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در روز پنجشنبه نهم مردادماه جاری فراهم شده است.

علی طاهری چهارشنیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این آزمون ۲۵۵ نفر در قالب ۹۶ رشته امتحانی به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: با توجه به ابراز رضایت سازمان سنجش و آموزش کشور از برگزاری آزمون های برگزار شده طی سال های گذشته از سوی مجتمع آموزش عالی لارستان، امسال برای نخستین بار نیز مجوز برگزاری آزمون دوره دکتری به این مرکز واگذار شده است.
رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان لارستان تصریح کرد: شرایط و مقدمات لازم برگزاری آزمون دوره دکتری در این مجتمع برای داوطلبان لارستانی و مناطق جنوبی استان فارس فراهم است.
طاهری تاکید کرد: برگزاری آزمون دکتری به میزبانی لارستان ، سبب کاهش تردد داوطلبان منطقه جنوب فارس به سایر شهرستان ها و کاهش هزینه ،استرس و اضطراب آنها خواهد شد.
وی افزود: برخی از داوطلبان با توجه به شیوع کرونا امکان سفر و اقامت در شهرستان های دیگر برای شرکت در آزمون را نداشتند که اکنون این شرایط برای حضور ۲۵۵ شرکت کننده آزمون دوره دکتری در این شهرستان فراهم شده است.
طاهری ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، حساسیت های ویژه این آزمون و لزوم رعایت نکات بهداشتی، از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور دستورالعمل های ویژه ای برای اطمینان هر چه بیشتر از سلامت شرکت کنندگان و عوامل برگزاری آزمون و آرامش خاطر داوطلان نیز در نظر گرفته شده است.
رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان لارستان همچنین گفت: روزهای ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ مرداد ۹۹ نیز آزمون کارشناسی ارشد برای پنجمین بار متوالی توسط این دانشگاه برگزار خواهد شد.

لارستان به مرکزیت لار از شهرستان های جنوبی فارس و فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۳۷۸ کیلومتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!