رسانه‌ها توانمندی‌های گلستان را شناسایی و معرفی کنند


رسانه‌ها توانمندی‌های گلستان را شناسایی و معرفی کنند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های این استان گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران، توانمندی‌های بالقوه استان را شناسایی و با معرفی آن‌ها، امکان بهره‌برداری صحیح از این ظرفیت‌ها و حرکت سریع‌تر به سمت توسعه پایدار را فراهم کنند.

هادی حق‌شناس اظهار داشت: رسانه ها باید مزیت‌های نسبی استان را برجسته کرده و عامل موثری در جهت رشد و پیشرفت استان باشند.

وی بیان کرد: کمک به توسعه‌ استان باید بدور از هرگونه تفکر و رسیدن به منافع حزبی، سیاسی و گروهی باشد و منافع ملی و عمومی باید در اولویت فعالیت رسانه‌ها قرار بگیرد.

حق‌شناس در ادامه به برخی اقدامات دولت و ظرفیت‌های مختلف گلستان به ویژه در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه، کشاورزان استان ۴۰ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کردند و میزان خرید تضمینی گندم به رغم افزایش قیمت آن ۳۰۰ هزار تن بیشتر از سال قبل بود که تمام وجوه و آن ها پرداخت شد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به مشکلات عدیده کشاورزان مجوز خرید حمایتی گوجه فرنگی از دولت اخذ و خرید این محصول همراه با پرداخت مطالبات آنان تا آخرین روز ماه قبل ادامه داشت.

استاندار گلستان در ادامه با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان متعدد در استان گفت: یکی از این شرکت‌ ها با افزایش ظرفیت تولید، بخش زیادی از موادضدعفونی کننده بیمارستان‌های کشور را تامین می‌کند.

حق‌شناس افزود: پیش از شیوع کرونا یک عدد ماسک در استان تولید نمی‌شد اما در حال حاضر روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار ماسک در استان تولید و عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی