تمرکز برنامه‌های دهه امامت و ولایت در گناوه و دیلم بر فضای مجازی است


تمرکز برنامه‌های دهه امامت و ولایت در گناوه و دیلم بر فضای مجازی است

گناوه– ایرنا– عمده برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان‌های گناوه و دیلم که در گذشته بصورت تجمعی برگزار می‌شد، امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز این مناطق بیشتر بر محوریت استفاده از فضای مجازی متمرکز شده‌است.

ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت این شهرستان‌ها برنامه‌های متنوعی را از روز عیدسعیدقربان همزمان با آغاز این دهه تا در روز پایانی که مصادف با عیدسعیدغدیرخم است، اجرا می‌کنند.

دعای عرفه، سخنرانی، مدیحه سرایی، مسابقه شمیم ولایت و نقاشی غدیر، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی، جشن ولادت امام موسی کاظم (ع) و امام هادی (ع)، جشن بزرگ مباهله و محفل انسی با قرآن از عمده برنامه‌های پیش بینی شده بنیاد بین‌المللی غدیر گناوه بصورت مجازی است.

برافراشته شدن پرچم سبز علوی در خیابان ساحلی، اجرای سرود خیابانی، غبارروبی گلزار شهدا، همایش بسوی غدیر در امامزاده سلیمان بن علی (ع)، مسابقه خطبه خوانی غدیر در مصلای جمعه، مسابقه قرآنی ویژه خواهران، ایستگاه سلامت سه شنبه های مهدوی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) ، ایستگاه غدیر و سلامت ، جشن بزرگ سادات در مصلای جمعه، نورافشانی، کاروان خودرویی و موتوری و جشن محله غدیری از عمده برنامه‌های دهه امامت و ولایت در گناوه در قالب حضوری است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افراد معدود با همکاری نهادها و ادارات انجام خواهدشد.

ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت شهرستان دیلم نیز برنامه‌های این هفته را اعلام کرد.

منبر مجازی با موضوع دهه امامت و ولایت، خطبه خوانی غدیر، راه‌اندازی پویش سفره علوی توسط خانواده ها، برگزاری مسابقه ولایت همراه با جوایز، تدوین و پخش کلیپ بازسازی واقعه غدیر و شب شعر از برنامه‌های پیش بینی شده این ستاد در فضای مجازی است.

برگزاری دعای پرفیض عرفه، رزمایش همدلی و کمک مومنانه، افتتاح کارگاه تولید ماسک بهداشتی، پخش آهنگ های متناسب با دهه، اجرای سنت قربانی در روز عید قربان، مسابقه نقاشی و پخش مدح خوانی و آهنگ های متناسب با دهه از عمده برنامه های دهه امامت و ولایت شهرستان دیلم در قالب حضوری است.

شهرستان های گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا