اذان شهید «حسن دانش» از شبکه‌های سراسری پخش شود / گفت‌وگوی دخترانه با پدری آسمانی + فیلم


اذان شهید «حسن دانش» از شبکه‌های سراسری پخش شود / گفت‌وگوی دخترانه با پدری آسمانی + فیلم

عارفه و مائده، یادگاران شهید منا حاج حسن دانش، در روز آسمانی شدن پدرشان با او سخن می‌گویند.

اذان شهید «حسن دانش» از شبکه‌های سراسری پخش شود / گفت‌وگوی دخترانه با پدری آسمانی + فیلمبه گزارش ایکنا، دهم ذی‌الحجه 1436 مطابق با دوم مهر 1394، همزمان با عید قربان، فاجعه بزرگی در منطقه منا رخ‌ داد. واقعه‌ای که با وجود امتناع مقامات سعودی از اعلام آمار دقیق آن، حدود چهار هزار نفر از حجاج کشورهای مختلف، جان‌ خود را از دست دادند. در این بین حدود 464 زائر ایرانی و در میان آنها تعدادی از قاریان قرآن، که در قالب کاروان قرآنی به حج تمتع اعزام شده بودند، به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

یاد خدا و همنشینی با قرآن، تحمل مصیبت را بر من آسان کرد مسئولان فقط برای گرفتن عکس یادگاری به ما سر زدند فیلم تلاوتی از زنده‌یاد «حسن دانش» در محضر رهبر معظم انقلاب

شهید حسن دانش از شهر یزد نیز یکی از این شهیدان بود. قاری بین‌المللی کشورمان که مقدمات حضورش در عرصه‌های قرآنی از سوی پدر و مادرش در سنین نوجوانی فراهم شد تا به این درجه از تلاوت رسید.

فاطمه بابایی‌زاده، همسر مهاجر الی الله حسن دانش، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا خواستار شد که این امکان فراهم شود تا اذان شهید حسن دانش که گاه از شبکه استانی پخش می‌شود از شبکه‌‌‌های سراسری نیز پخش شود.

عارفه 10ساله و مائده هشت‌ساله از یادگاران این شهید هستند. آنان در فیلم ذیل با پدرشان سخن می‌گویند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا