کنکور دکتری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همدان برگزار شد


کنکور دکتری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: آزمون سراسری مقطع دکتری صبح امروز / پنجشنبه / با شرکت یک‌هزار و 810 داوطلب و با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان برگزار شد.

مهدی مسبوق روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این آمار متعلق به داوطلبان حاضر در دانشگاه بوعلی سینا است و شرایط شرکت در این آزمون برای ۲ تن از داوطلبان که به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بودند نیز فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون ورود به مقطع دکتری از ساعت هشت صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۲:۳۰ ادامه داشت، اظهار داشت: این آزمون علاوه بر حوزه امتحانی دانشگاه بوعلی سینا، در حوزه های دانشگاه پیام نور و دانشگاه ملایر نیز برگزار شد.

مسبوق در رابطه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون توضیح داد: توانستیم تمام دستورالعمل های بهداشتی را براساس بخشنامه سازمان سنجش و وزارت بهداشت اجرا کنیم و مشکل خاصی هم به وجود نیامد.

وی ادامه داد: در زمان ورود داوطلبان، دستگاه های استریل تعبیه شده و همه داوطلبان اول استریل سپس تب سنجی شدند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بوعلی سینای همدان با اعلام حضور پزشک متخصص در حوزه آزمون بیان کرد: در موارد مشکوک با نظر پزشک داوطلبان به صورت جداگانه آزمون دادند.

وی عنوان کرد: ۲ تن از داوطلبان که مبتلا به بیماری کرونا بودند و در بیمارستان سینا آزمون ورود به مقطع دکتری خود را دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند