بدهی های تیم فوتبال و برداشت از حساب شهرداری یاسوج چالشی جدی است


بدهی های تیم فوتبال و برداشت از حساب شهرداری یاسوج چالشی جدی است

یاسوج- ایرنا- شهردار یاسوج گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی پارک ها و کاهش ساخت و سازها درآمدهای شهرداری این شهر به حداقل رسیده و حقوق کارگران و کارمندان این شهرداری با تاخیر پرداخت می شود، در این شرایط بدهی های تیم فوتبال و برداشت از حساب شهرداری به یک چالش جدی تبدیل شده است.

نستهن مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز های اخیر یک فقره چک سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی بابت بدهی های تیم فوتبال شهرداری یاسوج از حساب این شهرداری کسر شد.

وی افزود: این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری یاسوج چند سال قبل به طور کامل منحل شده است و امتیاز این باشگاه نیز واگذار شده است.

شهردار یاسوج تصریح کرد: با این وجود هنوز هم بابت بدهی های این تیم، شهرداری یاسوج مبالغ قابل توجهی پرداخت می کند.

مقدم بیان کرد: سال های ۹۷ تا ۹۹ حدود ۱۱ میلیارد ریال بابت بدهی های این تیم پرداخت شده و مشخص نیست باقیمانده این بدهی ها که هیات فوتبال مهر تائید بر آن می زند چقدر دیگر است.

وی ابراز داشت: هزینه تیمداری در زمانی که تیم فوتبال شهرداری یاسوج وجود داشت، در هر فصل کمتر از نصف این مبلغ بود و مبالغ پرداخت شده هزینه بیش از دو فصل این تیم است.

وجود تیم فوتبال شهرداری یاسوج که علاوه بر ایجاد شور هیجان سالم در بین جوانان، شاخص مطلوبی نیز برای معرفی و شناخت بیش از پیش استان زرخیز و بویژه یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران محسوب می شد دیری نپایید که دچار آفت حاشیه سازی ها و تصمیم های تفرقه افکنانه شد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج روزگاری با یکه تازی و خلق شگفتی ها در لیگ دسته یک و حتی جام حذفی کشور و با شکست تیم های بزرگی همچون تراکتورسازی تبریز با سرمربیگری «امیر قلعه نویی» یکی از تیم های قوی و حتی امید نخست برای رفتن به لیگ برتر فوتبال کشور را یدک می کشید.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج حتی در سال ۹۲ و با بکارگیری محمد نوازی پیستون راست پرفروغ سال های نه چندان دور فوتبال کشور و استقلال تهران و محمدرضا مامانی از بازیکنان مطرح فوتبال ایرن و پرسپولیس در لیگ دسته یک باشگاه های کشور تنها با فاصله یک امتیازی از تیم دوم لیگ دسته یک کشور از راهیابی به مرحله پلی آف بازماند.

این تیم که با داشتن مربیان مجرب و شناخته شده فوتبال کشور همچون رضا چمنیان و جواد زرینچه یکی از امیدهای آینده و تیم های موفق در سال های اخیر فوتبال کشور بود ناباورانه و با روی کارآمدن دور چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج و انتخاب شهردار جدید و با بالا گرفتن اختلاف ها و کشمکش ها از گردونه رقابت ها حذف و از حضور در فوتبال کشور برای همیشه حذف گردید.

اختلاف هایی که این بار نه بر سر تعیین سرمربی و خرید بازیکن بلکه بر حذف کلی تیم دور زد و شهرداری یاسوج در شرایطی ناخوشایند و بهت آور از تیم داری شانه خالی کرد.

بعد از یک جابه جایی در پارلمان محلی شهری و تغییر اعضای شورا و شهردار تیغ حذف بر پیکر تیم فوتبال و بلکه باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج زده شد و به بهانه کمبود اعتبار حسرت همیشگی را بر دل جوانان و مشتاقان فوتبال این دیار وارد کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا