تاکید هنیه و عباس بر لزوم مقابله با طرح اشغال و معامله قرن‎


تاکید هنیه و عباس بر لزوم مقابله با طرح اشغال و معامله قرن‎

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی بر مخالفت خود با طرح موسوم به معامله قرن تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری سما از غزه، "محمود عباس"، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و "اسماعیل هنیه"، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه در تماس تلفنی تازه‌ترین تحولات سیاسی فلسطین را بررسی کردند.
تاکید هنیه و عباس بر لزوم مقابله با طرح اشغال و معامله قرن‎
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه و محمودعباس در این گفتگوی تلفنی تحولات سیاسی فلسطین را بررسی و بر موضع یکپارچه فلسطینی‌ها در مخالفت با طرح معامله قرن، طرح الحاق رژیم صهیونیستی و هرگونه تعرض به حقوق ملت فلسطین از جمله حق بازگشت و مسئله قدس تاکید کردند.
بر اساس بیانیه دفتر حماس، هنیه و عباس در این گفتگوی تلفنی فرا رسیدن عید سعید قربان را به هم تبریک گفتند.
در این بیانیه آمده است هنیه و عباس در این تماس تلفنی بر ادامه تلاش‌ها و اتخاذ گام‌های بیشتر برای همسویی و همگرایی میان دو جنبش فتح و حماس، ارتباط میان رهبران دو جنبش برای رسیدن یک وحدت و یکپارچگی واقعی با مشارکت همه گروه‌های ملی و دستیابی به یک وحدت در چارچوب سازمان آزادیبخش فلسطین توافق کردند تا به صورت متحد ویکپارچه با رژیم اشغالگر و توطئه‌های آن مقابله کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج