موفقیت های ورزشی هندبالیست کردستانی


موفقیت های ورزشی هندبالیست کردستانی

اسرا زندی، ورزشکار موفق کردستانی یکی از افتخارآفرینان رشته هندبال این استان است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این بانوی ۲۶ ساله، نزدیک به ۱۷ سال است در رشته هندبال فعالیت دارد و اراده محکم و پشتکار او در موفقیتش تاثیر بسزایی داشته است.
خانم زندی در بسیاری از تیم‌های مطرح کشور توپ زده است.
او ۴ سال عضو تیم ملی هندبال بانوان بوده، ضمن آنکه همراه با تیم هندبال بانوان سنندج سه دوره متوالی نایب قهرمانی لیگ برتر، رتبه سوم در لیگ برتر، قهرمانی لیگ یک بانوان و همچنین حضور در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده است.
اگر چه شیوع ویروس کرونا بر ورزش کشور سایه انداخته، اما این بانوی هندبالیست آمادگی خود را از دست نداده و از ورزش حرفه‌ای فاصله نگرفته و به صورت پیاده روی و کوهنوردی آمادگی بدنی خود را حفظ کرده است.
گزارش فواد ناصری
اسرا زندی حالا با تمام توان برای لژیونر شدن در تیم‌های اروپایی تلاش می‌کند و هدفش این است با پشتکار و تلاش بیشتر در سطوح بالاتر توپ بزند و بتواند در لیگ‌های اروپایی حضور داشته باشد.
باید گفت هیئت هندبال کردستان در رشد و پرورش استعدادهای، چون اسرا زندی نقش موثری داشته است.
استعدادیابی و توجه به سنین پایه، اعزام ورزشکاران به مسابقات المپیاد، ارتقای مربیان، تجهیز سالن هندبال، حضور بانوان در لیگ یک و میزبانی مسابقات هندبال امید از جمله اقدامات هیئت هندبال کردستان در سال گذشته بود.
بانوان هندبالیست استان کردستان در سال ۱۳۹۸ در مرحله اول لیگ یک موفق به شکست حریفان خود شدند، اما در مرحله دوم موفق نبودند و نتوانستند راهی لیگ برتر شوند.
امیدواریم با تلاش بیشتر بانوان هندبالیست کردستان، شاهد حضور آنان در لیگ برتر باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


120 چیستان سخت با جواب که بسیار مهیج و جالب هستند