تأمین سلامت مردم در هیئات خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است


تأمین سلامت مردم در هیئات خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی با تأکید بر این نکته که تأمین سلامت مردم در هیئات مذهبی خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: برگزاری مراسم دعای عرفه در سرار کشور نمونه‌ای موفق از برپایی هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اذعان کرد: برگزاری مراسمات مختلف دعای عرفه در کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند مراسم حسینیه هدایت و مراسم مصلای اهواز، نمونه‌ای از توانایی متدینین برای برگزاری هیئات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
وی در ادامه افزود: تأمین سلامت مردم در هیئات مذهبی ماه محرم و صفر، هدف و خط قرمز ما است ولی در عرفه ثابت شد برگزاری این آئین های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و مقصود ما از توانایی برپایی هیئات در ماه محرم، چنین اتفاقاتی است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی‌که می‌توانیم شعائر مذهبی و دینی را در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حفظ کنیم، سخن گفتن از تعطیلی و حذف مناسک نشان‌دهنده عدم اطلاع و یا از روی تعمد است.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟