امیر عابدزاده در میان بهترین دروازه بان های لیگ پرتغال / عکس


امیر عابدزاده در میان بهترین دروازه بان های لیگ پرتغال / عکس

امیر عابدزاده قطعا یکی از بهترین دروازه بان های حاضر در لیگ پرتغال محسوب می شود. او پس از پایان بازی ها به...

امیر عابدازده چند سالی می شود که از زیر سایه پدر درآمده و با شخصیت مستقل و ویژه ای که برای خود ساخته است توانسته به دستاوردهای خوبی برسد. او پس از حضور در لیست نفرات تیم ملی توانست به عنوان یکی از دروازه بان های مورد نظر کارلوس کی روش پا به بازی های جام جهانی بگذارد. او پس از آن و با ادامه روند خوب خود باز هم موفق شد به عنوان یکی از نفرات تیم ملی راهی بازی های جام ملت های آسیا شود.

دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو پس از دو سه سال حضور در لیگ برتر پرتغال امسال توانست خود را به عنوان یکی از بهترین گلرهای لیگ نشان دهد. او در بازی های فراوانی توانست به داد تیم ماریتیمو برسد و با عملکرد خود از باز شدن دروازه اش جلوگیری کند. عابدزاده البته مزد بازی های خوب خود را هم گرفت و در تعدادی از بازی ها به عنوان بهترین بازیکن زمین بازی را به اتمام رساند و یا به عنوان گلر هفته انتخاب شد.

امیر عابدزاده در میان بهترین دروازه بان های لیگ پرتغال / عکس

در همین رابطه جدولی از سوی سایت رسمی لیگ برتر پرتغال منتشر شده است که در آن دروازه بان هایی بیشترین سیو موثر را داشتند حضور دارند و جالب اینکه امیر عابدزاده در آیتم سیوهای موثر در کل بازی های لیگ موفق شد 74 درصد سیو موثر داشته باشد و به همین دلیل خود را به عنوان دروازه بانی کاملا موثر نشان دهد و در رده دوم بهترین ها قرار بگیرد. او در این جدول پس از دروازه بان یونانی تیم بنفیکا قرار گرفته است که موفق شده 75 درصد از سیوهایش موثر بوده و به کار این تیم آمده است.

گلر تیم ملی ایران که به عنوان دروازه بان اصلی تیم ماریتیمو پرتغال مسابقات را آغاز کرد در 25 بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و از این تعداد بازی نیز توانست در 10 دیدار دروازه خود را بسته نگه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا