اختصاص 62میلیارد ریال به توسعه گردشگری شهرستان بهمئی


اختصاص 62میلیارد ریال به توسعه گردشگری شهرستان بهمئی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 62میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت های گردشگری در اردوگاه گردشگری تنگ ماغر شهرستان بهمئی خبرداد.

"مجید صفایی" در بازدید از منطقه گردشگر پذیر تنگ ماغر شهرستان بهمئی، افزود: خوشبختانه در بودجه امسال در از محل جهش تولید اعتبارات خوبی به زیر ساخت های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
وی با بیان اعتبار۶۲میلیارد ریال برای اولین بار به توسعه گردشگری شهرستان بهمئی اختصاص یافته است، تصریح کرد: از این مبلغ ۳۰میلیارد ریال اعتبارات دولت از محل تملک دارایی است و ۳۲میلیارد ریال دیگر قرار است از طریق تسهیلات ارازن قیمت به سرمایه گذار پرداخت شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در چند روز آینده با تخصیص کامل این اعتبار اردوگاه گردشگری تنگ ماغر برای سرمایه گذاری به فراخوان عمومی گذاشته می شود.
گفتنی است؛ شهرستان بَهمَئی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است، مرکز این شهرستان، شهر لیکک است، لیکک در فاصله ۲۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده‌است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت