کلاهبردار با وکالتنامه جعلی حین معامله زمین دستگیر شد


کلاهبردار با وکالتنامه جعلی حین معامله زمین دستگیر شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کلاهبرداری که در سمنان با وکالتنامه جعلی به خرید و فروش زمین می‌پرداخت دستگیر شد.

سردار عبدالله حسنی روز دوشنبه به رسانه ها افزود : این پرونده در واقع کشف پیش‌دستانه کلاهبرداری ۲.۵ میلیارد ریالی در سمنان بود که با هوشیاری ماموران پلیس به نتیجه رسید.

وی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر جعل و کلاهبرداری در شهر سمنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران اداره پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در بررسی‌های فنی و تخصصی خود مشخص کردند فردی با ارائه وکالتنامه جعلی در دفاتر املاک اقدام به فروش املاک و مستغلات می‌کند.

حسنی به تحقیقات ویژه و اقدام اطلاعاتی مأموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت: متهم ۳۰ ساله هنگام معامله قطعه زمینی به مساحت یکهزار مترمربع در یکی از واحدهای مشاورین املاک شهرستان سمنان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، ارزش ریالی زمین مورد معامله را برابر نظر کارشناسان امر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: فرد دستگیر شده مهندس طراحی در سیستم رایانه بود.

فرمانده انتظامی میامی نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و پس از توقیف در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده هیچ گونه مدرک و یا مجوز قانونی برای ارائه به مأموران ندارد.

سرهنگ حسین عجم از کشف بالغ بر یک تن چوب طاق قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال از این خودرو خبر داد و گفت : برابر قانون خودرو توقیف و چوب های کشف شده به موادی ذیصلاح انتقال یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟