استندآپ کمدی سجاد اسماعیلی در فصل دوم عصر جدید


استندآپ کمدی سجاد اسماعیلی در فصل دوم عصر جدید

اجرای استندآپ کمدی سجاد اسماعیلی در فصل دوم عصر جدید مورخ 12 مرداد 99 از شبکه سه را در ادامه می‌بینید : به گزارش شیرین... ادامه مطلب نوشته استندآپ کمدی سجاد اسماعیلی در فصل دوم عصر جدید اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

اجرای استندآپ کمدی سجاد اسماعیلی در فصل دوم عصر جدید مورخ ۱۲ مرداد ۹۹ از شبکه سه را در ادامه می‌بینید :

به گزارش شیرین طنز، به نقل از منظوم، سجاد اسماعیلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سجاد اسماعیلی می‌توان به بازیگری در فیلم مادری اشاره کرد. سجاد اسماعیلی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سجاد اسماعیلی در این سال، بازیگری در فیلم مادری به کارگردانی رقیه توکلی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سجاد اسماعیلی بازی در فیلم مادری بوده است. سجاد اسماعیلی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ فیلم مادری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رقیه توکلی همکاری داشته است. سجاد اسماعیلی توانست با بازی در فیلم مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هانیه توسلی، هومن سیدی، نازنین بیاتی و ملیسا ذاکری بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی سجاد اسماعیلی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سجاد اسماعیلی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سجاد اسماعیلی در منظوم سر بزنید. همه ۱ اثر مهم سجاد اسماعیلی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سجاد اسماعیلی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند.

در واقع هر چقدر سجاد اسماعیلی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سجاد اسماعیلی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سجاد اسماعیلی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم مادری محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان