رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: بیشتر استان‌ها کشتی‌گیران مطرح را گرفته‌اند


رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: بیشتر استان‌ها کشتی‌گیران مطرح را گرفته‌اند

در روز‌هایی که رشته‌های برخوردی ورزشی نه در ایران، بلکه در جهان روزگار ناخوشی را سپری می‌کنند و کرونا زیر دو خم آن‌ها را گرفته و در خاک ناکامی کشانده است، حالا هیئت کشتی خراسان رضوی نیز دربه‌در به‌دنبال فراهم‌کردن زمینه حضور یک تیم از مشهد در لیگ برتر است.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ در روز‌هایی که رشته‌های برخوردی ورزشی نه در ایران، بلکه در جهان روزگار ناخوشی را سپری می‌کنند و کرونا زیر دو خم آن‌ها را گرفته و در خاک ناکامی کشانده است، حالا هیئت کشتی خراسان رضوی نیز دربه‌در به‌دنبال فراهم‌کردن زمینه حضور یک تیم از مشهد در لیگ برتر است؛ تلاشی که شاید با توجه به تعطیلی تمامی فعالیت‌های رشته‌های برخوردی، چون کشتی، جودو، کاراته، تکواندو و... بی‌فایده به نظر برسد.
اما حقیقت این است که سایر استان‌ها و تیم‌های حاضر در لیگ برتر فصل آتی از همین حالا اقدام به عقد قرارداد با ستاره‌های دایره طلایی کردند که این موضوع، این را اثبات می‌کند که هیئت کشتی خراسان رضوی نیز باید دست به هم بجنباند و الا ممکن است از قافله عقب بماند.
مسعود ریاضی، رئیس هیئت کشتی استان، که سال گذشته یک‌تنه وارد گود شد و با تشکیل تیم #تا_ثبت_جهانی_توس کشتی استان را بعد از سال‌ها صاحب تیمی در لیگ برتر کرد و با حمایت‌های شورای شهر و شهرداری با نام هیئت تیم‌داری کرد، حالا به‌دنبال آن است تا بار دیگر چراغ کشتی مشهد را روشن نگه دارد؛ تلاشی که البته این‌بار از کانالی دیگر است و ریاضی و دوستان در هیئت کشتی استان قصد تیم‌داری مستقیم ندارند و می‌خواهند با جلب مشارکت‌های استانداری از طریق بخش خصوصی صنعت تیم کشتی آزاد مشهد را روانه میدان بزرگ لیگ برتر کنند.
مسعود ریاضی دراین‌باره گفت: استاندار در جلسه‌ای که چند هفته پیش داشتیم، به ما قول‌هایی دادند و ما منتظر تحقق آن‌ها هستیم.
وی افزود: مسئله‌ای که الان وجود دارد، آن است که استان‌های دیگر کشتی‌گیران مطرح را گرفته‌اند و بستن یک تیم قوی همین حالا هم دیگر خیلی سخت شده است.
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی اظهار کرد: شنیده‌ایم معاون استاندار نامه‌نگاری‌هایی را با بخش صنعت داشته است، اما این خیلی برای خراسان بزرگ با این سبقه و این‌همه بخش‌های صنعتی توانمند بد است که هنوز کسی پا پیش نگذاشته است.
ریاضی یادآور شد: امیدواریم این تیم زودتر تشکیل شود، اما این را باید گفت که هر کسی مسئولیت تشکیل این تیم را به عهده بگیرد، کار بسیار سختی در پیش دارد. شاید رضایت مردم تأمین نشود. وی خاطرنشان کرد: بحث دیگر این است که کرونا به ورزش‌های برخوردی خیلی ضربه زده است. این ضربه هم مختص ایران نیست و در تمام جهان همین مسئله وجود دارد. ما نهایتا بتوانیم تمرینات بدن‌سازی و آمادگی بدنی ورزشکاران را کنترل کنیم و کار دیگری از دستمان برنمی‌آید.
مسعود ریاضی اذعان کرد: اگر همین حالا هم اسپانسری پا پیش بگذارد، هنوز جا دارد کشتی‌گیران جوان با انگیزه بومی جذب شوند. اگر در بخش قهرمانی نمی‌خواهیم وارد شویم، دست‌کم می‌توانیم تیمی از کشتی‌گیران جوان و بومی تشکیل بدهیم تا آینده کشتی استان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل